Gjest badeand1 Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 Har gått på sammenhengende 5 brett nå. (ikke hatt noen 7 dagers pause) og idag har jeg begynt å blø. Er det sikkert at jeg ikke er gravid da? For tar man 7 dagers pause så får man jo blødning og da er man ikke gravid.
Sugerøret Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 da kan du få en mellomblødning /spotting. Jeg får det samme om jeg hopper over mensen lenge nok med diane pillen. Mens med cerazette fikk jeg ingen blødning
Gjest badeand1 Skrevet 30. september 2011 #3 Skrevet 30. september 2011 Er det mellomblødning/spotting jeg har nå da? Er det sikkert at jeg ikke er gravid da?
Gjesten Skrevet 30. september 2011 #4 Skrevet 30. september 2011 Du kan ikke være sikker på at du ikke er gravid, men er du flink til å spise p-pillene dine, skal du jo ikke bli det.
Sugerøret Skrevet 30. september 2011 #5 Skrevet 30. september 2011 selv med riktig bruk av prevensjon,er ingenting 100% sikkert. Har en hatt sex ,er det en bittebitteliten sjangse for at en kan bli gravid ,med ppiller. Om du tror du kan være gravid,da er det bare å ta en test
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå