Gå til innhold

Trearmet vintage tivolilampe

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann! vi har ei fin gammal trearma tivolilampe som vi har lyst å bytte skjermar på. Kor kan ein få gjort dette for ein rimeleg penge, evt. gjere det sjølv?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håpar du får svar, sjølv er eg òg veldig ineressert i å vete dette. Var så dum at eg kjøpte ei slik lampe utan skjermar for eit par år sidan. Tenkte at det var sikkert lett å berre kjøpe til nokre nye / finne på loppis. Har leita med lys og lykter etter nye skjermar, men har ikkje funne nokon, så lampa er ikkje i bruk :-(

• 3 uker senere...
Skrevet

ingen som har tips til kven som kan fikse lampa vår? :D

Skrevet

Hvor små skjermer tenker du på?

Jeg jobber på Lampehuset og hos oss går det an å bestille ifra Grannum som syr skjermer på bestilling. Med mindre du finner noen som passer i butikken, da.

Skrevet

Hvor små skjermer tenker du på?

Jeg jobber på Lampehuset og hos oss går det an å bestille ifra Grannum som syr skjermer på bestilling. Med mindre du finner noen som passer i butikken, da.

Her er eksempler på noen. Svært vanskelig å finne slike skjermer i dag :-( :-(. Jeg har også lett på ebay etc uten hell, tror denne typen lamper kun ble produsert i skandinavia (Norge?).

stlampe.jpg

stlampeII.jpg

Skrevet

hvis du har stativet til skjermen kan sikkert en skredder sy.. hvis ikke kan sikkert en handyman lage stativ, feks rent a husband

• 2 uker senere...
Skrevet

Jepp, stålramma på lampene er intakt - det ideelle hadde vore å få trekt dei om slik som det andre bildet til anonym viser. Skreddar er kanskje ikkje ein dum idé, eller frå Lampehuset. Er det mogleg å sende inn skjermar å få sydd stoff på? Kva vil noko slikt koste? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...