Missycat Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 heisann! vi har ei fin gammal trearma tivolilampe som vi har lyst å bytte skjermar på. Kor kan ein få gjort dette for ein rimeleg penge, evt. gjere det sjølv?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 Håpar du får svar, sjølv er eg òg veldig ineressert i å vete dette. Var så dum at eg kjøpte ei slik lampe utan skjermar for eit par år sidan. Tenkte at det var sikkert lett å berre kjøpe til nokre nye / finne på loppis. Har leita med lys og lykter etter nye skjermar, men har ikkje funne nokon, så lampa er ikkje i bruk :-(
Missycat Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2011 ingen som har tips til kven som kan fikse lampa vår? :D
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 Hvor små skjermer tenker du på? Jeg jobber på Lampehuset og hos oss går det an å bestille ifra Grannum som syr skjermer på bestilling. Med mindre du finner noen som passer i butikken, da.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #5 Skrevet 24. oktober 2011 Hvor små skjermer tenker du på? Jeg jobber på Lampehuset og hos oss går det an å bestille ifra Grannum som syr skjermer på bestilling. Med mindre du finner noen som passer i butikken, da. Her er eksempler på noen. Svært vanskelig å finne slike skjermer i dag :-( :-(. Jeg har også lett på ebay etc uten hell, tror denne typen lamper kun ble produsert i skandinavia (Norge?).
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 http://www.lampehuset.no/lampeskjermer/enkle-skjermer/tromsoe-skjerm-til-gulvlampe-63213 Det går an å bruke denne skjermen til ei slik lampe. Er et svakt bladmønster på.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #7 Skrevet 25. oktober 2011 hvis du har stativet til skjermen kan sikkert en skredder sy.. hvis ikke kan sikkert en handyman lage stativ, feks rent a husband
Missycat Skrevet 3. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2011 Jepp, stålramma på lampene er intakt - det ideelle hadde vore å få trekt dei om slik som det andre bildet til anonym viser. Skreddar er kanskje ikkje ein dum idé, eller frå Lampehuset. Er det mogleg å sende inn skjermar å få sydd stoff på? Kva vil noko slikt koste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå