Crazee Skrevet 3. desember 2003 #1 Del Skrevet 3. desember 2003 Etter mange brukne synåler, forseinka stoffleveringar og både brente og forfrosne fingrar orkar eg ikkje så særleg mykje, men eg er sikker på at om de går her så vil de finna noko som kan vera av interesse. No gjeld det berre å få pleid dei hendene mine då, på eitt eller anna vis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. desember 2003 #2 Del Skrevet 3. desember 2003 Du er en knupp!!! Tusen takk, så fin jeg ble med nisselue. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. desember 2003 #3 Del Skrevet 3. desember 2003 Jøss for en sørvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 3. desember 2003 #4 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg får det ikke til hva skal jeg gjøre crazee? Ellers må jeg også si at du er en knupp :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 4. desember 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 4. desember 2003 Vel, no er det kanskje fleire ting som kan gå galt, så - akkurat kva er det du ikkje får til? (Storleik skal vera OK i alle fall, både i KB og pikslar...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 4. desember 2003 #6 Del Skrevet 4. desember 2003 Får ikke sett på bilde engang. Finner det der inne, men klarer ikke å åpne det. kanskje det er noen spesiell måte å laste det opp på som jeg ikke kan. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 4. desember 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 4. desember 2003 Skulle vera nok å bekke klikka på det, men prøv direktelenka: http://www.dionaea.com/tmp/madamfelle2-jul.gif Betre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 4. desember 2003 #8 Del Skrevet 4. desember 2003 Den gikk, tusen takk du er en engel. Får se til å ta deg betalt snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. desember 2003 #9 Del Skrevet 5. desember 2003 WOW! Etter tips fra Middis fant jeg denne tråden! Og jeg har jo fått DET fine antrekket da!!! :D :D :D Men jeg får ikke til å laste det opp som avatar...har lagra bildet på pc'n min og prøver å laste det opp, men får bare en kommentar om at avataren må være enten .gif, .jpg eller .png-fil...Etter det jeg kan se, er jo avataren .gif-fil... Kan jeg be om eeeenda litt mer hjelp, tro... K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. desember 2003 #10 Del Skrevet 5. desember 2003 JEG FIKK DET TIL SELV!!! JEG FIKK DET TIL SELV!!! Se så fin jeg er!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 5. desember 2003 Du er nydeleg som alltid, Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå