Gjest Aliyyah Skrevet 15. oktober 2011 #21 Skrevet 15. oktober 2011 Det er vitkig å vite at om man kjøper uggs er man samtidig med på å støtte opp om grusomt dyreplageri både i form av å finansiere de som er ansvarlig for dette økonomisk, og ved å sende ut signaler til andre om at dette er helt greit. Apropos det her- jeg kjøpte mine UGGs i september måned hovedsakelig fordi jeg ville ha noen varme støvler uten hæl. Og når jeg kjøper, så ser jeg etter hvor gode de er å ha på bena. Med mindre jeg har lest noe spesielt om det jeg kjøper da. Jeg er forresten SVÆRT fornøyd med mine UGGs. Det er forøvrig mange typer sko som blir laget av skinn og/eller lær. Ufattelig mye blir laget av lær/skinn, så det finnes MANGE "dyreplagere" der ute. Min mening er at man kan ikke bli helt krakilsk i alt dette og si at man er dyreplager hvis man kjøper ditt og datt. Det blir for mye rett og slett. Til sist så kommer vi vel alle sammen til bare å gå rundt i vår egen hud. Alt er galt å bruke. Oljebaserte klær er faktisk ikke det døtt bedre. Miljøfiendlig så det holder, men ingen som tenker på det!
Jarnia Skrevet 16. oktober 2011 #22 Skrevet 16. oktober 2011 det gjorde jeg også, så tok jeg på bestill og alt det skrive inn adresse og velge sende metode, og da valgte jeg den gratise, så kom det opp over 180 dollar? Åja, vell, det er vell for UPS, de kommer og leverer skoene på døra. Det blir vell akkurat 1000NOK, fortsatt sparing i forhold til å kjøpe skoene i butikken.
cheerpuusn Skrevet 18. november 2011 #23 Skrevet 18. november 2011 Åja, vell, det er vell for UPS, de kommer og leverer skoene på døra. Det blir vell akkurat 1000NOK, fortsatt sparing i forhold til å kjøpe skoene i butikken. så du måtte ikke betale noe i moms? kun den prisen som kommer opp når du bestiller fra nettsiden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå