Gå til innhold

Hva er problemet mitt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg er lykkelig eller ikke. Føltes som det går opp og ned hele tiden. Ganske irriterende. Akkurat nå er jeg fryktelig lei meg. Føler meg ikke viktig for kjæresten min. Men i noen dager nå har jeg vært veldig lykkelig med kjærsten min, så skjer det en bagatell og plutselig er jeg langt nede og ser mørkt på ting. Det skjer så ofte! Føltes som jeg ofte blir lei meg i forholdet vårt.

Jeg har heller ingen venninner jeg kan snakke med om sånt. Og de folka jeg finner på ting med en gang i blant bort veldig langt borte. Er ensom. Får aldri jobb heller. Selv om jeg skal flytte for meg selv snart, føltes det fortsatt som livet er noe dritt. Sånn som jeg er nå vil jeg ikke mer. Jeg klarer ikke å forstå problemet mitt. Føler meg som et emosjonelt vrak. Jeg føler meg så hårsår, tenker så mye, føler jeg ikke klarer noenting. Føler meg ekkel, klengete osv. Men noen ganger føler jeg meg også topp osv.

Jeg hater dette livet og vil bare vekk. Men føler jeg ikke får noe støtte. Vil spesielt ha støtte fra kjæresten min. Skulle ønske han bare kunne komme, sånn helt plutselig og ta med meg ut. Gjøre meg litt glad. Oppmuntre meg osv. Han gjør jo det noen ganger, men da har vi avtalt å møtes osv. Når vi ikke har avtalt noe, da er det ikke snakk om noe annet. Jeg vet han jobber osv, men jeg er så ensom og har ingenting å gjøre om dagen.

Syns jeg for mye synd på meg selv..? Jeg prøver jo så godt jg kan å tenke positivt osv. Og i disse siste dagene har det sett lyst ut, men nå igjen... Når kjæresten skuffer meg, raser alt igjen.

Føler jeg er helt skrudd

Videoannonse
Annonse
Gjest Interstella
Skrevet

Skjønner deg godt jeg.

Og jeg tenker at alle skal få klage litt en gang i blandt og synes synd på seg selv, så lenge man reiser seg opp igjen etterpå!

Du har ikke høst-depresjon da? Det får jeg hver høst og varer gjerne fram til deilige våren kommer igjen. Da har jeg ustabilt humør, ganske irriterende og unødvenig følelse syns jeg, men har hatt det noen år nå, er ikke mye å gjøre med det.

Du burde fortelle kjæresten din akkurat det du skrev her og at du gjerne vil at han skal være litt spontan (når han har tid så klart) og bare ta deg med ut og finne på noe - fordi du trenger det! ;)

Kanskje du trenger en å snakke med? Psykolog? Senter for Jobbmestring? Melde deg inn i f.eks. Røde Kors, drive frvillighetsarbeid, være besøksvenn, avlaster osv?

Skrevet

Ikke for å slenge rundt meg, men har du lest symptomer på bipolar 2?

De kan gjerne svinge opp og ned i humør sånn. PMS/hormoner kan også gjøre dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...