AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Jeg har vært ute idag på handletur, men hadde forbasket uflaks på veien hjem. Ble stående i kø ganske lenge, og når jeg kom hjem så var isen jeg hadde kjøpt med ganske smeltet, den er ganske sørpete, men det går vel fint an å fryse den, den må vel ikke kastes?
Nilma Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Det er nok helt ufarlig å spise den, men iskrem som har vært tint og fryst igjen kan bli litt nålete/kornete. Men du har jo ingenting å tape på å prøve!
Auri Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Min erfaring er at det ikke går så bra. Isen bli krystallisert og mister veldig mye smak. Jeg greier ikke å spise det, hvertfall.
Belima Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 Ja du kan fryse den ned igjen, men den har lett for å bli "kornete". Dvs at den får vannkrystaller på seg. Noe du vil se når du tar den opp av frysa når du har lyst på is igjen.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #5 Skrevet 29. september 2011 Min erfaring er at det ikke går så bra. Isen bli krystallisert og mister veldig mye smak. Jeg greier ikke å spise det, hvertfall. ts: Merkelig, jeg smakte på den nå, etter at den hadde fått fryst seg ned litt, smakte helt sånn som den pleier, for det er ikke første gangen jeg har kjøpt akkurat denne isen.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #6 Skrevet 29. september 2011 Kan være litt forskjellig fra is til is, og kanskje også fra fryser til fryser.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #7 Skrevet 29. september 2011 Ok, dette var Yoghurtis fra dimplom, som forøvrig er både på tilbud på både: Coop OBS og Rema 1000, til 29 kroner bøtta. Jeg har kjøpt med 2 hittil, spørs om det sniker seg en til nedi handlekurven neste gang jeg er på Rema. :D Jeg er ikke helsefreak, så jeg måtte selvfølgelig også innom Coop mega, som ligger omtrent vegg i vegg med Rema1000 der jeg bor, for å kjøpe med meg diplom royal med spanske mandler og sjokoladesaus, ikke fult så sunt som yoghurtisen, men jeg er så aktiv, who cares? :D For å ikke snakke om boller, gud, men jeg må vente til helgen. :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå