Gå til innhold

Spiseforstyrret.


sssshh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg så på det. Synes at det var ett veldig interessant program. Vi får litt mer innsyn på hvordan de med en spiseforstyrrelse tenker og hvordan det er å leve med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på det. Synes at det var ett veldig interessant program. Vi får litt mer innsyn på hvordan de med en spiseforstyrrelse tenker og hvordan det er å leve med det.

Agree. De gikk utrolig detaljert inn på ting også! Man fikk et ordentlig innblikk i hvordan de med spiseforstyrrelser har det med seg selv, og hvordan de takler hverdagen. Det kommer fra meg som har bulimi selv.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes et lys i tunnellen. Har hatt spiseforstyrrelser i 24, hvorav bulimi i 20 av disse. For halvannen måned siden bestemte jeg meg for å aldri kaste opp mer. Har gått opp et par kilo, men har ikke spydd en eneste gang - selv om jeg har hatt aldri så lyst.

Høres kanskje enkelt ut, men for første gang i mitt liv følte jeg at jeg hadde motivasjon til å kutte ut. Ble redd for hva dette gjorde med helsa mi. Har funnet ut at jeg har kastet opp rundt 30 tusen ganger siden jeg startet. Nok er nok. Ved to anledninger har jeg også klart å nyte maten. Kjenne på de forskjellige smakene. En ny og annerledes opplevelse :)

Har gått til utallige psykologer, men de har ikke klart å hjelpe meg. Eneste, for MIN del, som kunne få meg ut av disse tankene var meg selv. Ønsker alle som sliter lykke til. Det GÅR an :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...