Gå til innhold

Helt perfekt


MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke fått sett gårsdagens episode enda.. men han er merkelig.. Hele den greia med å klippe tåneglene forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, endelig noe bra norskprodusert humor. Elsker forøvrig både "Curb your enthusiasm" og "Klovn", så da var det nesten selvsagt at jeg skulle like denne også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usannsynlig flaut å se den serien med familien merket jeg. Litt too much sex :sjenert:

Morsomt, men neste gang ser jeg alene eller med typen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde gledet meg lenge til denne serien, men har ikke ledd en eneste gang enda, så må nesten si jeg er litt skuffet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker Curb your enthusiasm, har sett nesten alle sesongene, men jeg hater Helt perfekt. Det er jo en ren (dårlig) kopi av Curb. Så bare en episode, men det var jo til og med samme vitsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett alt av Curb, digger det. Men det er mye tørrere en Helt Perfekt. Jeg tror ikke de fleste nordmenn ville likt Curb, det er ikke helt vår type humor. Så Helt Perfekt har tona det ned litt og har tydeligvis fått det til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett alt av Curb, digger det. Men det er mye tørrere en Helt Perfekt. Jeg tror ikke de fleste nordmenn ville likt Curb, det er ikke helt vår type humor. Så Helt Perfekt har tona det ned litt og har tydeligvis fått det til :)

Jeg ble bare så provsert når jeg så den ene episoden av Helt perfekt, og de brukte samme type musikk som i Curb, og akkurat samme vitser.

Finn på noe eget og nytt, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som synes det er bra kan aldri ha sett Curb your enthusiasm!!

Ei heller Klovn! De er i en helt annen klasse. Jeg ser heller episoder av Curb og Klovn for tredje gang, enn å se flere episoder av Helt perfekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Niks.

Måtepå til dårlig forsøk på en norsk versjon av Klovn skal man lete lenge etter.

En pinlig, elendig kopi - rett og slett.

Endret av Henkie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kjempemorsomt!! Og jeg liker egentlig ikke denne typen humorprogram i utgangspunktet. Det er dessuten svært sjelden jeg ler når jeg ser tv, men denne gangen ler jeg så jeg griner hver gang! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...