AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 En venninne av mammaen min er litt.. spesiell, for å si det sånn. Hun er ofte på besøk her, og har alltid morsomme historier å fortelle, som åpenbart ikke er sant, men selv om det ikke er normalt i resten av Norge / verden, så er det sånn i Skien, for der, der er ingenting som i f.eks Bærum, Asker, Oslo eller noen som helst plasser. - Hun har for eksempel vært toppidrett svømmer, da hun veide 160kg. - Hun har kjørt proff rallybil-sak, vekt er ingen hindring. - Hun kjenner jan thomas, paradise hotel-niklas, mange fra hotell cæsar, hele kjendis-norge for å forkorte det. - Hun brukte C-cup som 10 åring (Hun har veldigveldig store pupper, skyldes vekt, men hun sier de er naturlige). - Hun har en bror som studerte i 40 år, da hadde han nådd maksgrensen for studielån, i skien i alle fall. - I Skien får man ikke utbetalinger fra NAV samtidig som resten av Norge. - Hun kan ikke bruke sminke, for da vettu, da står alle mennene i kø etter henne. (husk, hun veier langt over 160kg) - Hun kan ikke lage nettprofiler, for da får hun jo meldinger hele tiden, ingen menn kan motstå henne. - Hun har forresten alltid rett. And the list goes on. Hahaha. Flere som vet om noen som er litt sånn? 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Lystløgner? Høres sånn ut. Nei, jeg kjenner ingen sånne. Høres egentlig både irriterende og fasinerende ut.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Lystløgner? Høres sånn ut. Nei, jeg kjenner ingen sånne. Høres egentlig både irriterende og fasinerende ut. Hehe, har hørt mamma krangle med henne en del ganger, ja. Hun er veldig sta, står på sitt liksom
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Kjenner en som er slik, men han har mentale problemer og tror på alt han sier.
spurvelise Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 hahaha! Kjenner ei sånn ei ja! Enste som er å gjøre er å jatte med og le av det etterpå :p
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 En venninne av mammaen min er litt.. spesiell, for å si det sånn. Hun er ofte på besøk her, og har alltid morsomme historier å fortelle, som åpenbart ikke er sant, men selv om det ikke er normalt i resten av Norge / verden, så er det sånn i Skien, for der, der er ingenting som i f.eks Bærum, Asker, Oslo eller noen som helst plasser. - Hun har for eksempel vært toppidrett svømmer, da hun veide 160kg. - Hun har kjørt proff rallybil-sak, vekt er ingen hindring. - Hun kjenner jan thomas, paradise hotel-niklas, mange fra hotell cæsar, hele kjendis-norge for å forkorte det. - Hun brukte C-cup som 10 åring (Hun har veldigveldig store pupper, skyldes vekt, men hun sier de er naturlige). - Hun har en bror som studerte i 40 år, da hadde han nådd maksgrensen for studielån, i skien i alle fall. - I Skien får man ikke utbetalinger fra NAV samtidig som resten av Norge. - Hun kan ikke bruke sminke, for da vettu, da står alle mennene i kø etter henne. (husk, hun veier langt over 160kg) - Hun kan ikke lage nettprofiler, for da får hun jo meldinger hele tiden, ingen menn kan motstå henne. - Hun har forresten alltid rett. And the list goes on. Hahaha. Flere som vet om noen som er litt sånn? Jepp. Jeg hadde en kammerat som også var slik, bortsett fra at der så skjedde alt på hytta.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #7 Skrevet 28. september 2011 Jepp. Jeg hadde en kammerat som også var slik, bortsett fra at der så skjedde alt på hytta.
Niennas Skrevet 28. september 2011 #8 Skrevet 28. september 2011 (endret) Jepp, kjenner en fyr som er sånn, en gammel kollega av meg. For all del, utrolig underholdende fyr, men du kan ikke tro på noe han sier. Det som er veldig trist er jo at alle på jobben vet at han er sånn, og han vet det selv, men klarer ikke å slutte. Han dro det liksom for langt når han løy om at en kvinnelig kollega av oss var dødsforelska i han, de hadde masse sex, og mens han var på en ferietur, så kom hun hjem til han hver dag for å se om han var hjemme, og sto visst på døra når han kom hjem fra ferien. Han har blitt konfrontert av henne om dette, og inrømmet der og da at han løy, men likevel: historien blir fortsatt fortalt, og av og til med litt andre detaljer enn det som var forrige gang. Endret 30. september 2011 av Iah
Chiyo Skrevet 29. september 2011 #10 Skrevet 29. september 2011 Ikke for å være stygg her, men hvordan kan noen som veier over 160kg være proff i svømming? Og hvorfor åh hvorfor veier hun 160kg hvis hun svømmer så utrolig mye? I'm just saying... Talk about lying mon, dat is wrong.
Gjest HunterLady Skrevet 29. september 2011 #11 Skrevet 29. september 2011 Ja, jeg kjenner slike. Synes de er hysteriske!!
Gjest Consensio Skrevet 29. september 2011 #12 Skrevet 29. september 2011 Noen mennesker hr et behov for å virke interresante. Spiller ingen rolle hvor mye man hadde likt personen uten løgnene, personen selv vil føle at alle andres liv er mye mer spennende og må derfor toppe dette for å være bedre eller iallefall ikke kjedelig. Har selv en slik person i min omgangskrets. Personen er verdens snilleste og en god venn, men man blir jo litt sliten av røverhistorier absolutt hele tiden. Jeg ler ikke av slike mennesker, jeg syns heller synd på dem.
kaprifolen Skrevet 29. september 2011 #13 Skrevet 29. september 2011 (endret) JA, jeg kjenner slike, og jeg er dessverre ikke et sterkere menneske enn at jeg ikke finner de underholdene, bare UFATTELIG irriterende!!! Svigermor har hatt intet mindre enn to slike kjærester og en kompis de siste 5 årene... Classy! Og jeg har oppnådd en samurais tålmodighet for å ikke fly i strupen på dem. Endret 29. september 2011 av kaprifolen
Gjest Iah Skrevet 30. september 2011 #14 Skrevet 30. september 2011 Tråden er ryddet for brukerdiskusjon. Iah, mod
Gjest boblebrus Skrevet 30. september 2011 #15 Skrevet 30. september 2011 Ja, morfaren min er litt sånn. Han er gammel arbeiderkar, men liker gjerne å fremstå finere enn han er. I tillegg vet han ALT om alt mulig (vil han at vi skal tro). F.eks at man ikke kommer inn i militæret hvis man klemmer på midten av kaviartuben (dette vet han, selv om han aldri har vært i militæret selv). Tror faktisk han lyver litt ubevisst, sånn at han tror det selv Han har møtt og kjenner også utrolig mange "fine" personer. Og han trekker konklusjoner om verden ut fra det "dem" sier på radioen. Men sånn er det vel flere eldre som er
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #16 Skrevet 30. september 2011 Ja, jeg kjenner en sånn en, og det er meg selv.. Jeg har dessverre alt for lett for å lyve. Har hatt det så lenge jeg kan huske,men jeg klarer ikke for alt i verden å slutte med det. Jeg angrer og føler meg som en idiot etterpå, og lover meg selv dyrt og hellig å aldri, aldri lyve mer. Og neste gang jeg snakker med folk, så renner det bare ut av meg! Det er bare å åpne munnen så kommer det. Men jeg lyver meg ikke "oppover" om dere skjønner? Ikke for å gjøre meg bedre eller mer interessant. Ofte stikk imot. Og ellers er det DIGRE overdrivelser med et snev av sannhet i bunn. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg lyver sånn. Det kan ha noe med at jeg er syk og ikke opplever så mye i hverdagen. Det kan også være en forsvarsmekanisme, for om folk sårer meg eller jeg ikke får forståelse for et problem f.eks og det jeg har sagt ikke er helt sant, så klarer jeg å "overleve" det. Men hvis jeg blottlegger meg (d.v.s sier hele sannheten) og de da sårer meg, så sårer det meg så dypt. Noen ganger er det også for å "forkorte" en historie. Sannheten er ofte veldig komplisert og rotete, mens en løgnhistorie (med snev av sannhet) er enkel og grei på en måte. Jeg lyver for det aller meste helt ubevisst, og aldri for å sverte andre folk. Det skal også sies at jeg har en helt ekstremt god fantasi,og har skrevet masse historier. Jeg forteller lange, spennende eventyr til barn som jeg dikter opp der og da. Men jeg vil gjerne slutte å lyve, så hvis noen har noen tips så tar jeg imot dem med glede. Jeg skjønner jo godt at folk mister respekten og tilliten til meg. For etterpå forstår jeg jo selv at de umulig kunne ha trodd på alt det som kom ut av meg. Merethe
Gjest Lebewesen93 Skrevet 30. september 2011 #17 Skrevet 30. september 2011 En venninne av mammaen min er litt.. spesiell, for å si det sånn. Hun er ofte på besøk her, og har alltid morsomme historier å fortelle, som åpenbart ikke er sant, men selv om det ikke er normalt i resten av Norge / verden, så er det sånn i Skien, for der, der er ingenting som i f.eks Bærum, Asker, Oslo eller noen som helst plasser. - Hun har for eksempel vært toppidrett svømmer, da hun veide 160kg. - Hun har kjørt proff rallybil-sak, vekt er ingen hindring. - Hun kjenner jan thomas, paradise hotel-niklas, mange fra hotell cæsar, hele kjendis-norge for å forkorte det. - Hun brukte C-cup som 10 åring (Hun har veldigveldig store pupper, skyldes vekt, men hun sier de er naturlige). - Hun har en bror som studerte i 40 år, da hadde han nådd maksgrensen for studielån, i skien i alle fall. - I Skien får man ikke utbetalinger fra NAV samtidig som resten av Norge. - Hun kan ikke bruke sminke, for da vettu, da står alle mennene i kø etter henne. (husk, hun veier langt over 160kg) - Hun kan ikke lage nettprofiler, for da får hun jo meldinger hele tiden, ingen menn kan motstå henne. - Hun har forresten alltid rett. And the list goes on. Hahaha. Flere som vet om noen som er litt sånn? Skien, hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå