AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Jeg har fått i oppdrag å bake en del kjeks/cookies til et arrangement. Kontoen er ikke direkte velfyllt for tida, så jeg må prøve å få til noe som smaker godt og samtidig er så billig som mulig å bake. Noen tips?
Gjest navnelapp Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Desse shortbread-kjeksa er veldig lette å lage, billige og gode.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Tusen takk for tipset, Alt godt. Disse tror jeg jammen jeg skal lage ja. Husker du omtrent hvor mange kjeks det blir av en porsjon? Og siden det er tørre kjeks så tåler de vel å ligge en stund i boks også, uten å bli dårlige? TS
Gjest navnelapp Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 Dei toler å ligge litt, ja. Det blir ein porsjon på ca. 30 kjeks, sjølvsagt avhengig av storleiken. Vi doblar den som regel, når vi først er i farta.
Brunhilde Skrevet 29. september 2011 #5 Skrevet 29. september 2011 Disse blir vel heller ikke så veldig dyre? Dropp sjokoladen og bruk rosiner eller, enda bedre, tranebær. http://heidismatogkaker.com/?p=424 Syns havrekjeks av alle slag er litt mer spennende enn helt tørre kjeks.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå