Miranda16 Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 (endret) Jeg har mye grå hår og er nødt for å farge hele håret en gang hver 6 mån. Semi-permanent tar ikke mye på mitt grå hår. Etter det jeg husker, brukte jeg Loreal Paris Exellence forrige gang som var helt ok i.f.t slitasje. Jeg har i tillegg litt krøller og håret mitt er derfor litt tørt. For en uke-to siden brukte jeg Nutrisse og håret er knusktørt og dødt. Gikk til innkjøp av Joicos prisbelønnede hårkur og har brukt den annenhver dag. Håret er kanskje et par tanker bedre. Bruker også balsam til slutt. Vet hårfarge er veldig individuelt på grunn av hår struktur. Er det noen som har mellom 40-50% grått hår som har noen gode erfaringer med en annen permanent hjemmefarge? Vil nødig klippe håret kort. Mitt er til midt på nakken. Endret 28. september 2011 av Miranda16
Britt Banditt Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Hvorfor ikke bare bruke L'Oreal Excellence hvis du er fornøyd med den? Er forøvrig den jeg også bruker når jeg farger håret (men jeg har ikke grått hår da, så kan ikke hjelpe deg der).
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Butikkfarge dekker ikke mine grå hår i det hele tatt. Jeg har en frisør som er ekspert på farge og til og med hun har slitt med å finne farge som dekker helt. Jeg råder deg til å gå til en flink frisør i stedet for å farge det selv.
Miranda16 Skrevet 28. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2011 Takk for svar. Sant det dere. Trodde håret mitt tåle en runde nå. Man må lære på den harde måten noen ganger. Skal kure det til tusen noen uker nå og så se om håret tåler en form for farging. Heldigvis ser det ikke ut som at håravfall har blitt et problem etter den tøffe behandlingen. Så noe bra er det. Har noen, noe tips opp hårfarge eksperter i Oslo-området?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå