Gå til innhold

Trenger hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg studerer ved et universitet, men tar i tillegg noen fag som privatist. Jeg har med andre ord mye arbeid. Jeg har de siste ukene prioritert universitetsfagene og ikke jobbet noe særlig med privatistfagene. Jeg lurer på om noen av dere har råd å komme med hvordan jeg skal kan pugge og lese fagene riktig? Føler jeg leser og studerer ganske sakte da dette er fag jeg ikke interesserer meg for. Tar eldre- og nyere historie og religion. Har eksamen i midten av november-måned og jeg er ikke kommet i gang med lesinga enda. Får litt panikk. Hvordan skal jeg klare å komme med gjennom pensum??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg studerer ved et universitet, men tar i tillegg noen fag som privatist. Jeg har med andre ord mye arbeid. Jeg har de siste ukene prioritert universitetsfagene og ikke jobbet noe særlig med privatistfagene. Jeg lurer på om noen av dere har råd å komme med hvordan jeg skal kan pugge og lese fagene riktig? Føler jeg leser og studerer ganske sakte da dette er fag jeg ikke interesserer meg for. Tar eldre- og nyere historie og religion. Har eksamen i midten av november-måned og jeg er ikke kommet i gang med lesinga enda. Får litt panikk. Hvordan skal jeg klare å komme med gjennom pensum??

Sett opp timeplaner og fremdriftsplan for deg selv, og hold deg til dem. Det er det beste rådet jeg kan gi. Nå vet ikke jeg hva du studerer på universitetet, om det er på fulltid og over hvor lang tid, men jeg tror jeg ville delt opp privatistfagene slik at jeg forholdt meg til de enkeltvis over hvert semester. Ta eksamen, og begynn på et nytt osv. Lykke til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider