Gå til innhold

Utroskap og svik


Luka

Anbefalte innlegg

Nå har jeg kommet hjem fra butikken. Holder på å miste sans og samling!

Tror dere ikke at jeg så HENNE? :tristbla:

Ååååååå... jeg så bare for meg at hun hadde vært borti han på samme måten som jeg har vært borti han. At han har rørt henne eller sett på henne på samme måten som han har sett på meg.

Tru om hun vet hvem jeg er?? Hun så på meg også! Jeg vet ikke om det var fantasi eller virkelig..men jeg følte at hun så på meg som om hun var bedre enn meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg kommet hjem fra butikken. Holder på å miste sans og samling!

Tror dere ikke at jeg så HENNE? :tristbla:

Ååååååå... jeg så bare for meg at hun hadde vært borti han på samme måten som jeg har vært borti han. At han har rørt henne eller sett på henne på samme måten som han har sett på meg.

Tru om hun vet hvem jeg er?? Hun så på meg også! Jeg vet ikke om det var fantasi eller virkelig..men jeg følte at hun så på meg som om hun var bedre enn meg :(

Nå skal jeg være skikkelig primitiv og si noe som mange sikkert ikke er enige i. De vil si at det er din mann som har ansvaret for det som har skjedd, det er han som har sviktet, ikke det mennesket han var uto med.

Men jeg mener - av hele mitt hjerte - av mennesker som med vitende og vilje innleder forhold til noen som allerede er i et forhold står temmelig lavt på rangstigen.... Jeg synes det er patetisk og ynkelig å ha et forhold bak ryggen på intetanende mennesker.

Så du kan være sikker på èn ting! Hun er IKKE bedre enn deg. Overhode ikke og det kommer hun aldri til å bli. Aldri. :klemmer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...