AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Broren min skal drikkes ut, trenger gode tips/morsomme aktiviteter til utdrikningslag!! Vi bor på landet, så pub og teater utgår..
Bestee Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Broren min skal drikkes ut, trenger gode tips/morsomme aktiviteter til utdrikningslag!! Vi bor på landet, så pub og teater utgår.. Paintball! Kanskje ikke veldig billig men..
Niennas Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Kanskje dere kjenner noen med en firhjuling eller noe sånt? Det er jo stor forskjell på menn, men noen menn liker jo f.eks. å kjøre gris med en firhjuling på jorder
CathFoto Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Har dere ikke pub på bygda? Haha, fra spøk til ideer...hva med noe som er spesielt for området? Ellers er jo gocart, paintball, hinderløype eller hyttetur med gutta?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Nei, kjedelig med pubrunde med bare en pub.. Finnes ikke gocart eller paintballtilbud her. Har ikke hytte heller..
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 Nei, kjedelig med pubrunde med bare en pub.. Finnes ikke gocart eller paintballtilbud her. Har ikke hytte heller.. Tur i skog og mark (fjelltur?), kanskje også fisking, med overnatting i telt eller lavvo. Det er jo ganske billig utenom det man bruker på mat og drikke. Kan jo være koselig selv om det kanskje ikke er så fancy!
Ninnin86 Skrevet 30. september 2011 #7 Skrevet 30. september 2011 Broren min skal drikkes ut, trenger gode tips/morsomme aktiviteter til utdrikningslag!! Vi bor på landet, så pub og teater utgår.. Få tak i en dame/mann som kan å danse zumba, og ta en "time" med alle gutta i gårdsplassen
renateda Skrevet 30. september 2011 #8 Skrevet 30. september 2011 Hva med å lage en morsom hinderløype inkludert alkohol. Evt rebus løp med poster hvor han må gjøre morsome saker og ting, drikke så så mye, ta av/på kostyme osv osv,, 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå