Mamaloco Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 For to dager siden fikk jeg satt inn kobberspiral og legen sa det kom til å blø litt, men ikke mer enn noen timer. Nå har jeg likevel blødd siden spiralen ble satt inn, blødningen er omtrent det samme som en svak menstruasjon, men jeg har ikke hatt en eneste smerte eller noe ubehag.. Har ikke fått tilbake menstruasjonen etter fødsel, så det er vel lite sannsynlig at den plutselig kom samtidig med at spiralen ble satt inn..? Er det noen andre som har opplevd en langvarig blødning etter å ha satt inn spiral? Lurer jo litt når legen sier maks noen timers blødning, også har jeg blødd i to dager..
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Langvarig blødning? To dager?? Jeg blødde i ni måneder jeg, før jeg tok den ut. Du må nok regne med å blø en stund, før du kan klage. Gynekologen min sa det var vanlig å blø et par måneder.
Mubba Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Hadde småblødninger i ca 2-3 uker, så tror det er helt normalt.
Gjest imli Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Eg blødde masse etterpå, og litt småblødningar eit par dagar etter. No viste det seg i ettertid at min var satt feil inn (eg fekk store smerter), så mogleg at det var pga det. Fekk du UL for å sjekke at spiralen satt på plass? Viss ikkje - krev det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå