Gå til innhold

Billig mp3-spiller til trening


Gjest mari kontrari

Anbefalte innlegg

Gjest mari kontrari

Hei!

Jeg har tenkt å kjøpe en liten, billig mp3-spiller til treningsbruk, da jeg ikke har lyst å ta med den jeg vanligvis bruker er litt for stor, og litt for dyr til å risikere at den faller i bakken eller blir fuktig i jakkelommen på regnværsdager.

Først og fremst trenger jeg en spiller som er liten og lett, og den bør helst koste godt under tusenlappen. Den trenger ikke å ha spesielt god lagringsplass eller batterilevetid, men det er fint om den tåler å bli ristet litt på, og ikke dør av første duggdråpe.

Er det noen som har, eller har sett noe slikt som vil dele sin erfaring? Har funnet noen tester på nett, men de er fra noen år tilbake, og dermed hauggamle i teknologiår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker denne

Helt grei til trening og den er veldig lett. Kanskje litt lav lyd. Vet derimot ikke hvor mye vann den tåler men jeg har drevet å trykt på den i regnvær og den har ikke dødd enda av det iallefall.

Ikke så veldig komplisert er den heller, veldig simpel og enkel men det passer meg bra :)

Edit; Bildeopplegget på den er helt rævva men du skal vel ikke drive å se på bilder når du trener ;)

Endret av Uglefot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...