Gjest Bok Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Vanskelig for meg å innrømme dette,og sikkert mer vanskelig for henne.Hun har liksomt nevnt det noen ganger for deretter å stresse det bort i noe annet.Jeg har stort sett funnet på forklaringer for at hun har glemt ting,men nå begynner jeg å bli bekymret. Hun glemmer ting vi har snakket om,glemmer passord hun brukte for bare noen få dager siden,datoer og enkelte ganger også avtaler som er viktige. Mange tenker sikkert som meg at dette kan skje med alle og er helt naturlig,men når det er mange slike "småhendelser" gir det grunn til bekymring.Jeg er livredd for å miste mamma mentalt.Hun er bare i 50 årene nå og altfor ung. Hun fungerer såvidt jeg vet godt i den jobben hun har altså,og jeg har aldri hørt noen andre nevne på dette.Jeg er så redd og lei meg.
KaDust Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Hun er ikke bare stresset da? Mamma hadde en periode hvor hun glemte ALT som var, men det var fordi hun slet masse med stress, og når stresset roet seg husket hun mer igjen. Hun er også i 50 årene.
Gjest Moulu Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 jeg synes hun burde gå til legen. om ikke annet så for å utelukke begynnende alzheimers.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå