Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal kjøpe vinterdress til jenta mi på 4 år. Noen som vet hvilke som er best? Vi har jo ganske kalde vintre her, så må ha en som varmer godt :) Noen nettbutikker som selger vinterdresser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reima eller Polarn O Pyret har fungert utmerket her!

Tips! Ellos.no selger noe Reima og jeg fikk en lapp i posten i dag hvor man kan kjøpe en valgfri vare, også merkeklær, til 40% :)

Skrevet

Reima er min soleklare favoritt som ansatt i barnehage, og det jeg kommer til å kjøpe til egne barn.

Disse fåes ofte billig på f.eks. finn.no, fordi de varer i flere år.

Vet at en del billigdresser har kommet bra ut i tester, men de er gjerne stive, tunge og tjukke/klumpete, noe testene desverre ikke sier noe om. Barna derimot, vil merke det.

Didrikson er vel ikke noen billigdress, men den er også slik..

Så kjenn på dressen om den er myk og bevegelig.

Og la barnet prøve den på, for å se at den passer i alle ender:)

Ticket to heaven tror jeg også har bra dresser, og Reflex hører jeg en del bra om, men den vet jeg ikke noe om selv.

Skrevet (endret)

Reima er min soleklare favoritt som ansatt i barnehage, og det jeg kommer til å kjøpe til egne barn.

Disse fåes ofte billig på f.eks. finn.no, fordi de varer i flere år.

Vet at en del billigdresser har kommet bra ut i tester, men de er gjerne stive, tunge og tjukke/klumpete, noe testene desverre ikke sier noe om. Barna derimot, vil merke det.

Didrikson er vel ikke noen billigdress, men den er også slik..

Så kjenn på dressen om den er myk og bevegelig.

Og la barnet prøve den på, for å se at den passer i alle ender:)

Ticket to heaven tror jeg også har bra dresser, og Reflex hører jeg en del bra om, men den vet jeg ikke noe om selv.

I år var graden av mjukheit eit kriterium i testen til F&B.

Reima vant testen, men med knapp margin, foran PoP og KappAhl. KappAhl sin kosta 1000 kr mindre enn Reima sin...

Ticket to heaven kom dårlegast ut av alle ;)

Heller varm og tørr dress som er litt tung, enn lett og lekk som ei sil...

Dessutan har eg aldri kjend særleg forskjell på tyngden på dei ulike dressane. Reima er rett og slett overprisa, du får like gode dressar til halve prisen.

Endret av imli
Skrevet

Takk for svar :) er det noen som er kjent med Molo?:)

syns å huske at molo er veldig trang rundt håndledd og ankler. altså vanskelig å få trekt den over votter og sko.

Skrevet

I år var graden av mjukheit eit kriterium i testen til F&B.

Åå, så bra :D

At Reima er overprisa kan jeg være enig i, og at det er bedre med en litt tung dress enn en som blir klissbløt med en gang. Men når det finnes lette dresser som gir god bevegelighet, så er det ingen grunn til å velge en stiv og tung en...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...