ellen :) Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Hei! Er det noen som vet hvilken vinterdress som kom best ut år? Og vintersko?
Britt Banditt Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 Kommer ikke det i neste utgave? Jeg har ihvertfall ikke fått den utgaven i posten ennå.
ellen :) Skrevet 8. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2011 Kommer ikke det i neste utgave? Jeg har ihvertfall ikke fått den utgaven i posten ennå. ok
Britt Banditt Skrevet 8. september 2011 #4 Skrevet 8. september 2011 Kan sikkert oppdatere når jeg får bladet.. ..Hvis jeg husker det
MinaMina123 Skrevet 23. september 2011 #6 Skrevet 23. september 2011 (endret) Hei. Jeg fant testene på barnetest.no. Både vintersko og vinterdress 2011. Var Reima som vant igjen. Endret 25. september 2011 av MinaMina123
sommermor Skrevet 23. september 2011 #7 Skrevet 23. september 2011 Det er typisk at de ikke testet Reflex sin vinterdress,som jeg har kjøpt.Reima er veldig bra,men i år ble den for dyr.1700 kroner for en dress er for dyrt.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #8 Skrevet 23. september 2011 Ser at Kaxs fra KappAhl har gjort det bra i år. I fjor hadde jenta vår den daværende årsmodellen - men da kjøpte jeg før jeg hadde lest testen - og da kom den dårligst ut av alle, mener jeg å huske. Likevel fungerte den perfekt til vårt bruk, og vi var fornøyde (begrenset hvor lenge en ettåring oppholder seg under høyt vanntrykk), og hun holdt seg god og varm. Selv om jeg i begynnelsen følte at "alle" så på dressen da vi var ute, og tenkte "stakkars unge som har fått en så dårlig dress"......
O'hara Skrevet 23. september 2011 #9 Skrevet 23. september 2011 Jeg er enig om at 1700,- er dyrt for en slik dress. Det er hvertfall uaktuelt å kjøpe det her i gården. Mulig det lønner seg om man har barnehagebarn som er veldig aktive? Sik jeg ser det nå, så vil jeg heller eventuelt kjøpe to av dressen fra KappAhl, enn å kjøpe en av den dyreste. Og vi sier fra til besteforeldre og slikt om at vi ønsker penger så vi kan bruke til slike ting. Jadda, jeg vet at enkelte vil synes jeg er kjip som ønsker meg slike ting i jule- og bursdagsgaver til frøkna, men ærlig talt, hvor mange leker trenger hun egentlig?
Gjest imli Skrevet 23. september 2011 #10 Skrevet 23. september 2011 Det var Reima, Polarn o. pyret og Kapp Ahl som tok dei tre fyrste plassane. Av sko var det Ecco, Viking og Skopunkten. Her blir det i alle fall KappAhl-dressar i år Eg kjøper ikkje Reima, når eg kan få ein tilnærma like god dress (var lite som skilte dei 3-4 beste) for 1000 kr mindre! Hadde KappAhl dressen i fjor også, og var fornøgd. OG AB - så vidt eg hugsar blei ikkje KappAhl dressen testa i fjor, for då trur eg at eg hadde lagt merke til den viss den hadde kommi dårleg ut! Eg var som sagt veldig fornøgd med den dressen i fjor, og tvilar på at den var så innmari mykje dårlegare i fjor enn i år Eg er generelt fornøgd med barneklede frå KappAhl.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #11 Skrevet 23. september 2011 Noen som har link til skotesten?
Darkannie Skrevet 23. september 2011 #12 Skrevet 23. september 2011 1700,- for en dress?? Det skjer bare ikke!!!
Gjest imli Skrevet 23. september 2011 #13 Skrevet 23. september 2011 1700,- for en dress?? Det skjer bare ikke!!! Ikkje her heller. Kan ikkje hjelpe for at eg tenkjer at dei som brukar så mykje på ein dress må ha litt for mykje pengar...
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #14 Skrevet 23. september 2011 Hadde KappAhl dressen i fjor også, og var fornøgd. OG AB - så vidt eg hugsar blei ikkje KappAhl dressen testa i fjor, for då trur eg at eg hadde lagt merke til den viss den hadde kommi dårleg ut! Eg var som sagt veldig fornøgd med den dressen i fjor, og tvilar på at den var så innmari mykje dårlegare i fjor enn i år Eg er generelt fornøgd med barneklede frå KappAhl. Jo da, testet og slaktet. http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article611937.ece Men som deg var jeg veldig fornøyd med den.
Gjest pysepusen Skrevet 23. september 2011 #15 Skrevet 23. september 2011 1700,- for en dress?? Det skjer bare ikke!!! Helt enig! Synes det var nok med 7-800 jeg!
Gjest imli Skrevet 23. september 2011 #16 Skrevet 23. september 2011 Jo da, testet og slaktet. http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article611937.ece Men som deg var jeg veldig fornøyd med den. OK, la ikkje merke til det, eg. Merkeleg, eg var kjempefornøgd med den. Men då må jo årets vera heilt superb, med andre ord
lille katt Skrevet 23. september 2011 #17 Skrevet 23. september 2011 Det er lett å få KappAhl-dressen til -25% også, de har kampanjer støtt og stadig .
Gjest imli Skrevet 23. september 2011 #18 Skrevet 23. september 2011 Det er lett å få KappAhl-dressen til -25% også, de har kampanjer støtt og stadig . Stemmer, det fekk eg i fjor
Vibi Skrevet 23. september 2011 #19 Skrevet 23. september 2011 1700,- for en dress?? Det skjer bare ikke!!! Men koster de virkelig så mye?? Nå kikket jeg ikke på testen, og det finnes kanskje forskjellige Reima dresser, men reima tec koster vel 13-1400? Jeg pleier å kjøpe på barnas hus på våren når de er på halv pris jeg. Tror jeg betalte 700 kr:-) 1
lille katt Skrevet 23. september 2011 #20 Skrevet 23. september 2011 Stemmer, det fekk eg i fjor Og jeg fikk i år . Følg med på reklamebrosjyrene i posten, de har gjerne 25%-kuponger. Jeg synes det er vanskelig å finne Reima på salg på våren. Ofte kjører butikkene her 30%, og allerede da begynner det å bli utplukket. Synes uansett Reima er så latterlig overpriset at jeg ikke gidder kjøpe de dressene nærmest av prinsipp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå