Gjest gjest Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Bare vil ha noen synspunkter jeg.. Går jeg til legen så sier de bare ja og ha.. Men problemet mitt er at jeg de siste 14 dagene har vært så utrolig slapp!! Vil bare sove, orker ingenting. Samtidig har jeg mer eller mindre konstant influensaverk i kroppen. Ikke vondt i hodet. Hoven i hender og føtter. Men det er den vanvittige trøttheten som er plagsom, jeg våkner trøtt om morgnen etter å ha sovet både tungt og hardt. Skjønner ingneting jeg...er det noen andre som gjør det kanskje..? Glad for noen svar
Gjest Chevy Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Jeg har hatt det sånn i 1,5 år. Legen finner ikkeno galt.. Følger med på tråden
Gjest grønnfi Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Be ham sjekke deg for kyssesyke, og krev at han tar alle tester han kan (stoffskifte, blodprosent osv.) Ofte er det noe som er helt opplagt som de rettogslett overser. Kan være en depresjon også, spør om råd.
Giacomo_P Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Jeg jan ikke si hva dette er, men du har noen veldig konkrete symptomer. I første rekke bør du få testet infeksjonsparametrene dine, og det er det ikke noe poeng i å vente med, hvis du har hatt slike plager i (mer end?) to uker. Har du feber? Har du vært til undersøkelse de siste to uker? Det kan høres ud som om du har en immunrespons, og dette bør undersøkes nærmere. Disse hevelsene dine får jeg ikke helt til å passe ind i noe uden mere informasjon, og jeg tror en blodprøve kan si noe om dette. Derfor skal du ikke vente med å undersøkes til tilstanden dempes eller gir seg. Jeg kan dessverre bare være generell her, og vil ikke spekulere på så vidt spinkelt grundlag, men synes du bør komme deg til legen snarest. Post gjerne igjen med ny informasjon derefter, så kanskje vi forstår mere.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 Jeg har for litt over tre uker siden for første gang vært hos legen. Jeg følte meg slapp og sliten og hadde vondt i brystet. Har hatt forskjellige underlige symptomer iløpet av de siste årene. Det har liksom aldri passet med jobb og legetime så jeg har til en hver tid utsatt et legebesøk. Helt til situasjonen min det siste året ble verre og jeg følte at jeg ikke hadde så mye å bidra med hverken hjemme eller på jobb. Hjertebank, vondt i brystet og venstre arm, svimmel, slapp og trøtt. Jeg ble sykemeldt og har de siste tre ukene vært sykemeldt pga. Dette. Det skal sies at jeg for noen år siden hadde en ulykke hvor hjertet ble utsatt for et elektrisk støt og symptomene jeg fikk da var de samme som jeg har hatt de siste årene. Det er bare at det iløpet av det siste året har blitt verre og vanskeligere å leve med. Jeg kommer til å følge med på denne tråden og er spent på hva slags resultater du får. Selv har jeg tatt prøver og EKG etc. EKG så ok ut, prøvene har jeg fortsatt ikke fått svar på.
Gjest TS-gjest Skrevet 28. september 2011 #7 Skrevet 28. september 2011 Alle blodprøvene mine er faktisk helt supre.. Har lavt stoffskifte, hatt det noen år, men er godt medisinert. Jeg er bare så uendelig sliten! Trøtt! Gikk en liten tur med hunden i stad, sov 1,5 time rett etterpå. Føles akkurat som om jeg er helt gele inni meg. Blir litt deppa av dette og. Vet jeg bør dra til legen, men dem har ikke så mye å bidra med syns jeg... Men må få sjekket om det er noen betennelsestilstand av noe slag. Har ikke feber, har nesten aldri hatt det heller i hele mitt liv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå