Gå til innhold

Hva tenker dere om bikere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, hva tenker dere når dere ser en biker? Hvordan type mennesker tenker dere at de er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer veldig an på. De kan vell være alle slags mennesker. I min by er de veldig forbundet med narkotika bruk/handel, vandalisme og trusler.

Var nabo en stund med en harley davidson fyr, helt vanlig kar med en ordentlig jobb, kone og barn.

Tenker også med en gang 'overvektig' fordi 90% av bikere jeg har sett er det, men dette er nok bare en fordom.

Skrevet

De er ofte kraftig overvektige, skalla og de har langt skjegg. Det virker også som om de skuler mye og er generelt morske av seg. Jeg vil anta at de er rimelig homofobe av seg og hater alt som ikke direkte mannsrelatert. De ser på seg selv som ekte mannfolk.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spam.

Kråkesaks.

Skrevet

Jeg tenker at de kjører Harley, er grovbygde, veltrente, masse tatoveringer, barbert hode, og holder på med lysskye aktiviteter (smugling, narkotikahandel, utpressing, og sånt).

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker "åh, er han sexy????" er litt svak for bikere, lakk, lær, juhu..

Skrevet

Jeg tenker at de kjører Harley, er grovbygde, veltrente, masse tatoveringer, barbert hode, og holder på med lysskye aktiviteter (smugling, narkotikahandel, utpressing, og sånt).

Samme tenker jeg.

En kompis av broren min er akkurat slik du beskriver. Skalla, masse tattoveringer, veltrent osv.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...