AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Jeg har hatt noen dager der jeg har fått i meg lite mat og væske og nå har jeg i tillegg startet på en pencilinkur. Dette har gjort at jeg har fått svært treg mage og jeg er redd for at det skal stoppe helt opp. Jeg kommer ikke meg på apoteket før etter jobb i morgen, men vil det hjelpe litt å ta noen ss med feks olivenolje i kveld? Noen som har erfart at dette kan hjelpe på litt?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Antibiotika i seg selv bruker å få fart på magen........ Masse olje smører forsåvidt tarmene.....du kan jo prøve. Ellers så vil jeg anbefale frukt og fiber-tyggetablettene som du får kjøpt på helsekost. Tygg en tablett om kvelden og drikk en halvliter vann, så går du på do og får gjort nr2 neste morgen.. helt ufarlig, ikke vanedannende for tarmen. Hvis du har i skapet så er svisker og aprikos lakserende, setter virkelig fart på systemet! Spis mye fiber, og husk å drikk mye vann. Spiser du mye fiber uten mye væske har det motsatt effekt, da stanser det opp..
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Har desverre hverken aprikoser, svisker, linfrø eller noe sånt. Pencilin har motsatt effekt på meg, jeg får treg mage av det :/ Tok 2 ss med olivenolje nå så kanskje det hjelper litt, mulig det er for lite.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå