AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Jeg er en jente på 15 år som nettopp har vert og kjøpt meg p-piller. Jeg skal begynde neste gang jeg har menstrasjon. Men jeg lurer på om hvis jeg ikke har mensen så lenge at jeg trenger alle de siste tablettene, skal jeg forsatt ta de, eller skal jeg bare begynde på neste brett ? eller er det sånn at det er sikkert at jeg har mensen i 7 dager?
LukaFrost Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Er ikke helt sikker på hva du mener. Du skal jo ta elle pillene på brettet. Hvor mange piller er det på ett brett hos deg? Når du får mensen tar du første pille på brettet. Så fortsetter du å ta resten av pillene før du begynner på nytt brett.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Er ikke helt sikker på hva du mener. Du skal jo ta elle pillene på brettet. Hvor mange piller er det på ett brett hos deg? Når du får mensen tar du første pille på brettet. Så fortsetter du å ta resten av pillene før du begynner på nytt brett. 28 på et brett. Der er noen jeg skal ta helt sist og det er da jeg har mensen. Der er 7 tabletter.
Miki Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 For å gjøre det veldig enkelt for deg: ALLE PILLENE SKAL TAES - 1 pille pr. dag 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå