Gå til innhold

Fettsuging av mage


Gjest Anette

Anbefalte innlegg

Hei! Er en kvinne på 28 som sterkt vurderer å fettsuge mage/midje. Før jeg får noe pepper jeg så hører det med til historien at jeg både trener og spiser relativt sunt. Dog er jeg genetisk sett utsatt for å legge på meg på magen og midjen og det lar seg ikke trene vekk. Jeg er ellers normalvektig, men dette begynner å bli plagsomt. Jeg har ikke barn og heller ikke planer om å få det før ut i 30-årene. Er det noen med erfaring her som vet om det kan være lurt å vente til etter man har fått barn? Som vet noe om hvilke resultater jeg kan vente meg, arr, om magen blir helt flat og fin? Også lest mye bra om en klinikk i Tallinn, virker seriøst og mye rimeligere. Noen? Blir superglad for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg har fettsugd magen. Jeg er 28 år. har heller ikke barn.

Ser ingen hensikt i at du skal vente om dette er noe som plager deg. Er litt ironisk å vente til en (evt) får ett dårligere utgangspunkt. Om ikke barn er veldig nært forestående da...?!

Lev idag.

Operasjonen er bare småtterier. Det kiipeste (synest jeg) er å gå med kompressjonsklær i 6 uker. Men så lenge det er på vinter tid så er det vel ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må hoppe inn å spørre om noe! :P Kirurgen jeg har snakket med sier at jeg er tilbake i jobb etter en uke.. Det er kirurgens ord, hva sier pasientene? Er en uke fra jobb greit eller for lite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Arrene er bare små mørkere flekker nede på magen under trusekanten. Jeg har 4 av dem. Jeg for min del kjenner dem ikke når jeg tar på dem.

Nja...det forsvant jo litt, men jeg tror en dyktigere kirurg kanskje hadde tatt mer. Jeg synest han tok spesielt lite over ribbebena.

Dette var 2 gangen jeg gjennomgikk lipo (ikke samme områder) å den første gangen var jeg hos en annen kirurg, som forsynte seg mer -kan en vel si.

En blir ikke tynnere av lipo, bare så det er sagt! Vekten er så og si uendret etterpå -vet ikke hvorfor. Men jeg har fått en flott timeglassfasong som jeg er meget fornøyd med. "Ingen bulker" på sidene, bare lange kurvede linjer.

Første gangen hadde jeg veldig vondt i ca 4 dager.

Siste gangen var jeg ute på shopping etter 3 dager (ikke anbefalt) men jeg følte meg helt fin. TROR den store forskjellen mellom de to gangene har med hvor mye som ble tatt.

Jobb etter en uke burde ikke være noe problem. Det en gjerne merker lenger er at en stivner litt i musklaturen på de bahandlede områdene når en har sittet lange i ro /sovet.

Det viktigste er: FORKLAR NØYE hvordan dere vil ha det!

Jeg skal ta opp igjen to områder etter sist gang pga av jeg nok ikke foklarte nøye nok hva jeg ville.

Kombiner gjerne tradisjonell lipo og laser for best resultat og for at huden skal bli strammere etterpå. (dette koster ekstra å dere må selv be om det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...