AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Hvordan takler dere med kroniske smerter livet ? Trenger sårt noen råd
Sugerøret Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 avledning ,smerteklinikk,noe som gir mening-lesing, avslappningsteknikker noen ganger er det ikke like lett og da trenger jeg noen til å dytte meg opp
Gjest otrivin Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Noen ganger takler jeg det faktisk ikke så bra og har helst lyst å legge meg ned og dø. Men det blir jo en vane etterhvert.
Gjest Consensio Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Finn en balanse mellom aktivitet og ro, og ellers i livet. Jeg for min del klarer ikke å jobbe, da blir alle smerter forverret til det ekstreme. Hjemme så prøver jeg å holde meg aktiv for å ikke bli for stillesittende da det også gjør smertene verre, men jeg gjør ting i mitt eget tempo. Aksept er også viktig, akseptere at man ikke klarer å gjøre det man kanskje gjorde før. Heller finne andre måter å gjøre det på eller finne på helt andre ting å gjøre. Som jeg som kunne gå flere timer i skogen/på fjellet, men nå så tar vi heller bilturer. Angående behandling så må du finne ut det som fungerer for deg. Jeg blir bare verre av alt, bortsett fra svømming. Jeg blir heller ikke bedre av svømming, men jeg fortsetter med det slik at kroppen får litt trening og bevegelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå