Gå til innhold

Dump smerte/ubehag nederst i mageregionen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja som tittelen sier, så har jeg vondt helt nederst i magen, jeg kan tenke meg at det er i områder blæra ligger. Det er ikke gruelig vondt, men kniper litt ekstra innimellom. Startet tidlig i dag. Kan det være urinveisinfeksjon? Jeg har ikke ubehag ved vannlating. Kjempelenge siden jeg har hatt uvi, så jeg husker rett og slett ikke hvordan det var.

Jeg har vært syk noen dager (forkjølelse), så en eventuell feber vil jo kunne forklares av det også. Er usikker på om hva som er lurest hvis mistanken stemmer, å drikke masse vann og håpe på det beste, eller å få en legetime i morra..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det ikke er smerte som plager deg så tenker jeg at det er greit å vente en dag og se hvordan du føler deg da. Urinsveiinfeksjon kan gi en sviende følelse hele tiden samt ved vannlating. Det kan gi smerte i nyrene.

kan det være at dine smerter er i forbindelse med menstrasjon? eventuelt luft i maven eller liknende?

Du kan forsøke å gå og se om det hjelper. Eventuelt varmeflaske. Drikk mye vann uansett. God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...