Gå til innhold

Når du spiser potetgull

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når du sitter og spiser potetgull peanøtter eller annet snacks der du må ta med hendene, blir jo hendene veldig ekle, hvor tørker du?

på buksa?

genseren?

håndkle?

papirtørkle?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I håret.

• Liker 3
Skrevet

På sofaen... :sjenert: (kun når jeg er hjemme hos meg selv, altså)

Hos andre går jeg gjerne og vasker hendene på badet, med såpe og vann. Hvis ikke bruker jeg tørkepapir og litt antibac. Har prøvd å skjerpe meg her hjemme, og har nå antibacservietter stående på bordet, som jeg prøver å huske å bruke til formål som dette.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Tørkepapir uansett hvor jeg befinner meg

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg spiser stort sett potetgull når jeg sitter hjemme å daffer, så da tørker jeg det på joggebuksa :sukk:

Er jeg på besøk med folk eller har på meg ordentlige klær så bruker jeg papir da.

• Liker 2
Skrevet

På buksa :sjenert:

På besøk prøver jeg å te meg som folk og bruker servietter :)

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

det er ikke så lenge siden det var en liknene tråd, og der kom det opp en del gode forslag! bl. a så viste det seg at det faktisk var ganske mange som spiser ostepop med gaffel ;)

eller så kom jeg nettopp på at våtseriett er kanskje ikke dumt?

Gjest Raindrops
Skrevet

bl. a så viste det seg at det faktisk var ganske mange som spiser ostepop med gaffel ;)

Jeg er en av dem! :fnise:

Hadde det vært like lett å spise potetgull med gaffel, så hadde jeg gjort det også :gjeiper:

Skrevet

Tar med meg en fuktig vaskeklut i sofakroken. Våtservietter er da bare sløsing og tull.

Skrevet

det er ikke så lenge siden det var en liknene tråd, og der kom det opp en del gode forslag! bl. a så viste det seg at det faktisk var ganske mange som spiser ostepop med gaffel ;)

eller så kom jeg nettopp på at våtseriett er kanskje ikke dumt?

Man kan spise ostepopp med tannpirker også. Hva kan man ta potetgull med da? Pølseklype?

• Liker 1
Skrevet

Man kan spise ostepopp med tannpirker også. Hva kan man ta potetgull med da? Pølseklype?

Pinsett.

Skrevet

Jeg går og vasker hendene når jeg er ferdig med å spise eller skal bruke hendene til noe annet.

Å spise ostepop med gaffel var jo en god ide, men det funker jo dårlig på potetull :ler:

Gjest CrazyCatlady
Skrevet

Spørs jo litt hva slags potetgull det er.Hvis det er vanlig potetgull så prøver jeg å børste av det som kommer på hendene,men da havner det jo gjerne på gulvet også tørker jeg vel det av på sofaen eller buksa..

Er det ostepop så pleier jeg å vaske hendene for man blir jo så utrolig grisete av det og å spise det med gaffel blir liksom bare feil for meg :fnise:

Ja,og er jeg på besøk så prøver jeg jo oppføre meg litt bedre så tørker ikke på sofaen til andre :)

Skrevet

Jeg spiser som regel potetgull når jeg er alene hjemme, så da sleiker jeg meg o selvfølgelig på fingrene mens jeg spiser og vasker dem når jeg er ferdig.

• Liker 2
Skrevet

Blir nok buksa som får siste rest når jeg sitter i godkroken hjemme. :fnise:

Skrevet

Spiser ikke potetgull, jeg. Problem solved :D

• Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg spiser som regel potetgull når jeg er alene hjemme, så da sleiker jeg meg o selvfølgelig på fingrene mens jeg spiser og vasker dem når jeg er ferdig.

Jeg klarer ikke dette, for da føler jeg ikke at jeg kan ta på noe annet så lenge jeg spiser potetgull :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Tørker det på buksa, litt på sofaen, griseri.. :sjenert:

Men hjemme hos ander folk prøver jeg å være normal og venter til jeg får vaska hender eller tar en serviett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...