Gå til innhold

Mistet følelsen i underlivet!

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg og sambo skulle ha sex igår, men følelsen i vagina er seriøst helt borte.!

har kjent at det ikke har vært like godt nå som før og lurer på om det kanskje er noe psykisk?

han prøvde først å fingre meg, kjente ikke mye. så prøvde han med k*ken, kjente ikke mye da heller. Så prøvde han å putte inn den største dildoen jeg har i skuffa, det var godt i begynnelsen men etter 5 min så følte jeg ingenting da heller. HJELP?! dette er ikke morsomt!

jeg kan fortelle at jeg nettop har blitt mor, (har en sønn på 1 år) og etter fødselen så har sexlysten forduftet og har ikke sett den siden.

Vi er også veldig nede for tiden, krangler mye og er ikke på nett med hverandre. Kan det ha noe med saken å gjøre tror dere?

Håper på noen tips. dette er ikke gøy for noen av oss.

Hilsen Anne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA - alt dette kan nok ha noe å si.

Men,har du følelser i vagina hvis du tar på deg selv? For hvis ikke, ville jeg tatt en tur til en forståelsesfull lege kjappest mulig.

Skrevet

JA - alt dette kan nok ha noe å si.

Men,har du følelser i vagina hvis du tar på deg selv? For hvis ikke, ville jeg tatt en tur til en forståelsesfull lege kjappest mulig.

jeg har aldri likt å kose med meg selv så det er litt vanskelig å sammenligne... men har følelse i klitoris, den er som før.

kan hende jeg ikke var kåt nok da vi begynte. men jeg er aldri kåt da, så da er det jo ingenting som hjelper uansett.... :/

Gjest HunterLady
Skrevet

Følelsene er nok ikke borte fra underlivet ditt, men dine følelser for sex er borte og da også dine følelser rettet mot underlivet ditt. Jeg kjenner heller ikke en dritt av nytelse dersom jeg ikke er kåt eller fokusert på sex.

Skrevet

ok ja det har nok kanskje en sammenheng.

en ting til;

jeg får vondt når han tar meg bakfra, når han støter lang inni meg. føler smerter i magen, og må be han slutte. dette begynte også etter fødselen, og spesielt nå de siste månedene.

er det også normalt eller?

-TS

Skrevet

ok ja det har nok kanskje en sammenheng.

en ting til;

jeg får vondt når han tar meg bakfra, når han støter lang inni meg. føler smerter i magen, og må be han slutte. dette begynte også etter fødselen, og spesielt nå de siste månedene.

er det også normalt eller?

-TS

Jepp det er normalt. Jeg har spiral, som jeg kjenner veldig godt (vondt) bakfra. Da må han ta det med ro.

Skrevet

kan hende jeg ikke var kåt nok da vi begynte. men jeg er aldri kåt da, så da er det jo ingenting som hjelper uansett.... :/

Heller ikke før dere fikk barnet og forholdet begynte å surne?

Skrevet

Jepp det er normalt. Jeg har spiral, som jeg kjenner veldig godt (vondt) bakfra. Da må han ta det med ro.

nå går jeg på p-piller så det kan ikke være samme grunn til at det gjør vondt. vurderer en gynekolog time, for å sjekke om ting virkelig er i orden inni der. for det føles ikke sånn.

Heller ikke før dere fikk barnet og forholdet begynte å surne?

nei jeg hadde lyst før vi fikk barn, også mens jeg gikk gravid. Det er etter fødselen at sex-lysten har forsvunnet.

og forholdet har virkelig surnet ja. det var riktig ord å bruke. vi er lei og sure på hverandre begge to, av forskjellige grunner.

jeg vet jo at forhold har sine opp og nedturer, men jeg kan ikke huske sist vi var på topp. vi ligger liksom på midten og under hele tiden. sist vi (ihvertfall jeg) var glad og blid var når vi var nyforelsket. nå er jeg bare trøtt og sliten av hele forholdet og vil av og til bare reise vekk herfra......

er kanskje bare en psykisk ting dette med at følelsen er borte?

-TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...