Gå til innhold

Hvor bor du?

56 stemmer

1. 1. Hvor bor du?

• Østlandet
      29
    • Sørlandet
      4
    • Vestlandet
      8
    • Midt-Norge
      7
    • Nord-Norge
      5
    • Utlandet
      3
  2. 2. By eller bygd?

• Storby
      21
    • Middels stor by
      16
    • Liten by
      10
    • Tettsted
      2
    • Bygd
      4
    • Øde
      3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Siden pollen i den andre tråden ikke virker prøver jeg å lage en poll med færre alternativer og håper den vil funke.

For å unngå altfor mange alternativer så er det vel noen valgmuligheter som ikke er kommet med. Svar det som stemmer best for deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Østlandet. Trodde ikke det gikk an å lage poll som ab. Jeg har aldri fått det til.

Skrevet

Østlandet. Trodde ikke det gikk an å lage poll som ab. Jeg har aldri fått det til.

Du lager pollen på vanlig måte mens du er innlogget, og huker av for AB på vanlig måte, vips har du laget poll som AB.

Skrevet

Østlandet - Storby = Oslo

Skrevet

Ja, det er bra at noen fikk det til. Det var enkelt å greit, dette ... tror min ble litt for avansert :sjenert:

Skrevet

Vestlandet - storby- Bergen.

Skrevet

østlandet. i en by som enda prøver desperat og leve av at vi hadde ol i 94... jippi:)

• Liker 3
Skrevet

Hvor stor er middels og liten by?

lillehammer er en middels by.. 26000 innbyggere. mens brumunndal er liten.ca 9000 innbyggere...

Skrevet

Selv beregner jeg stor som 80k +, middels som 40k+ og liten under 40k. Sånn ca. Men det finnes vel ingen spesielle tall på dette, så det blir litt opp til øyet som ser.

Skrevet

Selv beregner jeg stor som 80k +, middels som 40k+ og liten under 40k. Sånn ca. Men det finnes vel ingen spesielle tall på dette, så det blir litt opp til øyet som ser.

haha :P hva kaller du en by med 8000 innbyggere? bygd? :P

Skrevet (endret)

...dobbelpost

Endret av Solmåne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...