Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2003 #1 Del Skrevet 3. desember 2003 For ordens skyld: Dette må ikke tolkes dithen at du er savnet! Men altså: Det har vært uvanlig god stemning på KG den siste tiden. Vi lurte på hvorfor, helt til vi fant ut at du har vært fraværende den samme perioden. Hvor er du? Ferie? Fengsel? Trygt oppbevart sammen med koselige menn i hvite frakker? Eller er du rett og slett ute og shopper julegaver til hele KG-gjengen?!? Så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. desember 2003 #2 Del Skrevet 3. desember 2003 :klø: Vel, jeg så en sandmann ikke på wolfenstein i går, på multipalyer, kanskje det var han og at han er der fremdeles :klø: sannelig ikke godt å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. desember 2003 #3 Del Skrevet 3. desember 2003 Krmt... Sandman og jeg har den senere tida oppholdt oss på NorskFolkehelsesInstitutt For SeksualOpplysning avdeling 69. (dette har vært opplyst på KG tidligere) Etter at Sandman endelig fikk seg en skikkelig BJ, av noen som kan sakene sine, har han vært en smule fraværende. Han kan nok ikke forventes tilbake på KG de nærmeste dagene... Ordforådet hans er blitt betraktelig redusert, da jeg forlot ham bestod det stort sett av "Åh Glammy, gjør det eeeeeeeeeeeeeen gang til" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. desember 2003 #4 Del Skrevet 3. desember 2003 Det fins en forklaring på alt med andre ord... *tørker lattertårer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettan* Skrevet 3. desember 2003 #5 Del Skrevet 3. desember 2003 Glamourgirl, du ække sann altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 3. desember 2003 #6 Del Skrevet 3. desember 2003 Sandman er observert sittende å ronke i all offentlighet til alle sektmedlemmenes mer og mindre fornøyelse.........Han har vanskeligheter m å komme......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 3. desember 2003 #7 Del Skrevet 3. desember 2003 Og Trøffel sitter enda og gråter sine modige tårer etter at han leste et innlegg som ble postet 12.54. Det er nå 10 timer siden. Hvor mange dassruller har du klart å bruke til nå Trøffel? Om du henger de til tørk kan de nok brukes på ny de neste 10 timene. Går ut i fra dette var hardt for deg å takle...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. desember 2003 #8 Del Skrevet 4. desember 2003 Dere asså....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 4. desember 2003 #9 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg fant ut at jeg ville berike Stockholm noen dager.. ...det passet meg bra....måtte ut av landet etter BJ'en til glamour... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. desember 2003 #10 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg fant ut at jeg ville berike Stockholm noen dager.. ...det passet meg bra....måtte ut av landet etter BJ'en til glamour... :blunke: Du begynner å få tilbake talens bruk, ser jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2003 #11 Del Skrevet 4. desember 2003 Velkommen tilbake, Sændis, og gratulerer så mye med at du endelig har hatt en seksuell opplevelse som inkluderer flere enn deg selv og kvinner på glanset papir! Case closed. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. desember 2003 #12 Del Skrevet 4. desember 2003 Velkommen tilbake, Sændis, og gratulerer så mye med at du endelig har hatt en seksuell opplevelse som inkluderer flere enn deg selv og kvinner på glanset papir! Case closed. For the Record... Jeg kunne vært en kvinne på glanset papir... Er så vakker og glitrete at du aner det ikke... Og har ellers mange likhetstrekk med nevnte damer... Meeeeen, det var nok staselig for Sandis å oppleve det på ORDENTLIG også, fikk inntrykk av det, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2003 #13 Del Skrevet 4. desember 2003 kunne vært en kvinne på glanset papir... Er så vakker og glitrete at du aner det ikke... Joda, ryktene florerer på PM... Er det forresten noe i påstandene om at Sandman også bruker sminke, eller rettere sagt sandpapir og sparkel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. desember 2003 #14 Del Skrevet 4. desember 2003 :o Ryktene florerer på PM??? Godt å vite... FÅr ta deg en tur på julebordet da, Trøfflus... Så skal du se på babes, Suz kommer også.. *friste friste* Jeg vet ikke helt hvor mye sminke Sændis brukte, litt vanskelig å se.. Fikk ikke se ham før han hadde vært på badet, for å si det sånn, han var lenge på badet. Han hadde hengelås på alle skuffene, så jeg fikk ikke snoket meg til å se hva han hadde i skuffene heller. Neglefila mi brakk da jeg prøvde å ta en Nancy Drew og dirke opp låsene, hårnåla mi ville heller ikke.... SÅ jeg er redd for at jeg ikke kan gi deg noe kompetent svar, Trøfflus! SOrry 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2003 #15 Del Skrevet 4. desember 2003 Så skal du se på babes' date=' Suz kommer også.. *friste friste* [/quote'] Jeg kommer på sekundet! *nei, faen - hva var det jeg innrømmet nå..?* :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. desember 2003 #16 Del Skrevet 4. desember 2003 Tenkte jeg det ikke, kom du, og la Samuraien være barnevakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå