Gå til innhold

hva slags type orgasme liker du best?

Fremhevede innlegg

Skrevet

klitoris eller vaginal??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klitoris, for det er den eneste jeg får :lol:

Skrevet

Har et spørsmål til dere på KG ang vaginalorgasme; Hvordan oppnår dere det?

Jeg føler jeg har vært så nær noen ganger, men så føler jeg at jeg må tisse på meg. Jeg vet at dere tenker "neida, du gjør ikke det", men en gang gjorde jeg faktisk det!! :flau: Det var ikke ejakulering, for det luktet tiss. Nå tør jeg ikke slippe meg slik igjen. Tips? Og hvis man ejakulerer har det en lukt da? er det helt rennende?

Skrevet

haha! jeg har det akkurat på samme måte.. hvis det kjennes som at jeg kommer vaginalt føles det som at jeg holder på å tisse på meg, og sannelig er jeg glad for at jeg ikke har "sluppet" meg løs sådan:p

Jeg lurer også på hvordan dere kommer vaginalt? jeg gjør lissom ikke det.. har skjedd 3 ganger ila livet.. og da var det laaaaaaaaaaaangt forspill, myyye kos.. litt stimulering før jeg kom vaginalt:p

Skrevet

haha! jeg har det akkurat på samme måte.. hvis det kjennes som at jeg kommer vaginalt føles det som at jeg holder på å tisse på meg, og sannelig er jeg glad for at jeg ikke har "sluppet" meg løs sådan:p

Jeg lurer også på hvordan dere kommer vaginalt? jeg gjør lissom ikke det.. har skjedd 3 ganger ila livet.. og da var det laaaaaaaaaaaangt forspill, myyye kos.. litt stimulering før jeg kom vaginalt:p

Hah! Godt jeg ikke er alene. Men hvordan vet du at du kommer da? Hvordan føles det? Noen ganger er sex så godt at jeg ikke tror det kan bli bedre, spesielt hvis jeg har bein oppå skuldrene hans, men det er ikke den typiske 5-sekunders orgasmen for det om, men jeg slapper ikke helt av heller da i frykt for å tisse på meg.. igjen :forvirra: Fatter ikke helt jeg..

Skrevet

Ja takk begge deler, her og!!

Og ang. vaginalorgasme, det SKAL føles som du holder på å tisse på deg rett før! Du forsikrer deg om at det ikke er det som holder på å skje ved å gå på toalettet før du har sex. Men hvis du holder igjen så kan du stoppe hele greia! Og det vil vi jo ikke, for det er så deilig, så deilig :D

Skrevet

Ja takk begge deler, her og!!

Og ang. vaginalorgasme, det SKAL føles som du holder på å tisse på deg rett før! Du forsikrer deg om at det ikke er det som holder på å skje ved å gå på toalettet før du har sex. Men hvis du holder igjen så kan du stoppe hele greia! Og det vil vi jo ikke, for det er så deilig, så deilig :D

Men er det sånn at man VET hvis man kommer? =)Kan man være i tvil om det har skjedd hvis dere forstår hva jeg mener? =)

Skrevet

Jeg kan komme på mange forskjellige måter, også vaginalt.

Det jeg synes høres litt rart ut, er at dere andre jenter beskriver følelsen som om dere holder på å tisse dere ut ? Ynskyld meg men er det noe FEIL med blæra på dere som sier dette ( har dere inkontinensproblemer ? ), eller har dere slappe dårlige bekkenmuskler ? Føler aldri dette selv, og jeg frykter heller aldri for at jeg kommer til å tisse meg ut.Noe jeg vet at jeg aldri gjør. Heldigvis har jeg full kontroll på blæra mi i hvertfall.Og kan derfor bare nyte og slippe meg helt løs.

Nei- det føles bare deilig hele tiden.Vaginal orgasme er å foretrekke. De er dypere og sterkere synes jeg, mer svimeslående, de rammer hodet mer , mer rusende på en måte : ).Også er det så herlig å komme omtrent samtidig, eller veldig close med kjæresten sin. Fantastisk deilig opplevelse egentlig.Kjedelig å komme alene synes nå jeg.

Liker best å komme vaginalt.Herlig å kjenne skjeden stramme seg rundt pikken eller bare en finger, dersom han fingrer meg og stimulerer g-punktet slik istede.

For å klare å komme vaginalt må det være litt extra trykk på g-punktet, skjedeveggen som ligger opp mot navelen.Gni området litt kraftigere opp der. Så dersom dere vet hvor det sitter i skjeden.Er det ingen problem å få vaginal orgasme. If you dont use I`t- you wil loose I`t ...Viktig at dere bruker g-punktet for å bli vant til denne stimuleringen og kjent med det.Når man først har lært hvor deilig det er å bli stimulert der.Da kommer orgasmene lett og automatisk nesten. Derfor - BRUK g-punktet ofte.Også under forspill.

• Liker 1
Skrevet

Kjære womenwomen.

Det er nok nå.

• Liker 4
Skrevet

Alle typer takk! Jeg kjenner ikke forskjell på vaginal og klitorisorgasme, da begge typene varierer i styrke. Jeg synes alle orgasmer er gode, og sier ja takk til alt! :jepp:

• 4 uker senere...
Skrevet

Men er det sånn at man VET hvis man kommer? =)Kan man være i tvil om det har skjedd hvis dere forstår hva jeg mener? =)

Åh ja. Når du kommer, så skjønner du det! ;D

Skrevet

Den utenpå synes jeg er best.

Skrevet

så mye pes med g punktet, tror jeg fortsatt ikke vet hvor dt er =/

Skrevet

Har heller aldri fått vaginal orgasme. Bare føltes ut som jeg er veldig tissetrengt. Er det sånn at vi som føler det sånn rett og slett ikke KAN få vaginal orgasme? eller har det kanskje noe med alderen å gjøre? Jeg er 20.

Skrevet

Har heller aldri fått vaginal orgasme. Bare føltes ut som jeg er veldig tissetrengt. Er det sånn at vi som føler det sånn rett og slett ikke KAN få vaginal orgasme? eller har det kanskje noe med alderen å gjøre? Jeg er 20.

Jeg fikk det ikke før jeg var 25-26 tenker jeg. For meg kjennes de helt annerledes ut.. Men når man tror det er på vei så må man bare kjøre på... til slutt er den der =) Det føles litt som om man på tisse, men det må du ikke!

Skrevet

Jeg synes vaginal orgasme er best. Den er dypere, varer lengre, og starter dyyyypt og bygger seg opp til en deilig følelse som eksploderer, gjerne i multiorgasmer. Har aldri klart å få multiorgasmer med klitoris. Føler meg også mye nærmere kjæresten min da, og det er ofte at han kommer samtidig da. Det er best!

Jeg har aldri følt at jeg holder på å tisse på meg, så det var litt nytt å høre. Men jeg prater jo ikke med venninnene mine om slikt, og er anonym her ;) Litt sjenert.

Men selvfølgelig, begge er deilige og jeg sier aldri nei takk ;)

Jeg har også hørt at det er bare 25-30 % av kvinner som kan få vaginal orgasme. Eller kanskje det er bare så mange som "får det til". Skjønner ikke hvorfor noen ikke skulle få det til så lenge en prøver, blir bedre kjent med seg selv osv..?

Skrevet

Vaginalorgasmer eller analorgasmer.

Vaginalorgasmer er forresten best i kombinasjon med klitoral.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...