Gjest Tinie_tun88 Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Jeg fikk oppleve tre herlige måneder på godt og vondt med kjæresten min, men desverre sliter han veldig etter behandlingen. Har alt for mange tanker og følelser som må bearbeides. Dette betydde slutten for forholdet vårt for bare noen timer siden. Jeg har vært der for han og hele tiden støttet han de månedene vi fikk sammen, men da han ikke klarte å være der for meg og følte at han såret meg hele tiden, orket han ikke mer. Nå har han reist og jeg sitter igjen alene og føler meg helt tom og utslitt. Det å ha gitt så mye og få lite tilbake, kjenner jeg har gjort sitt. Føler selv at jeg trenger å bli tatt vare på.Jeg vet at jeg må fortsette å leve alene, men er redd for å gjøre det. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på han og bekymrer meg veldig. Jeg er redd for at han skal bli syk igjen og at jeg ikke får se han igjen. Jeg er også veldig bekymret for hvordan har har det nå og håper han søker hjelp. I tillegg savner jeg han veldig,og kjenner at jeg var ikke klar for å miste han, men forstår at dette var riktig for han. Det at han vil bare all tid på seg selv er forståelig, men også veldig tungt da jeg ønsker å hjelpe han og være der for han. Jeg vil så gjerne tro at det er håp for oss senere og har derfor bestemt meg for å gi han tid og se om han kommer seg igjennom dette. Jeg vet at vi bare var sammen i noen måneder, men med tanke på at han slapp meg inn og var så åpen og alt vi fikk oppleve og dele sammen, føles det som mye lenger. han gav meg rett og slett den beste sommeren jeg noen gang har hatt og jeg er blitt så utrolig glad i han. Er det noen som har opplevd noe liggende? Hadde satt stor pris på å høre om erfaringer og råd om noen ønsker å dele dette med meg
Gjest otrivin Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Har ikke noen spesielt gode råd nei, men føler med deg og håper det løser seg for deg og for han!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå