AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Vet ikke helt om jeg poster denne på riktig sted, men uansett; til saken. Det er ikke det at jeg ønsker sladdersider om bloggere, men jeg har lagt merke til at i Sverige(hvor blogging kanskje er et litt større fenomen)så er det flere sladdersider utelukkende om bloggere, av typen gossips.se og falsksanning. Disse bloggene er store og de som driver de tjener penger i samme grad som bloggerne de skriver om. De kan vel også sies å være hakket drøyere enn sladderblader som se&hør. Hva tenker dere om dette? Og hvorfor har det ikke dukket opp noe lignende i Norge? (selv om jeg ser at det har vært noen halvjertede forsøk). Er det fordi vi er "høfligere"? Fordi vi ikke bryr oss like mye om bloggere?
Nyterlivet Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Det har jeg også lurt på! Jeg tror det kan komme av at bloggerne i Sverige har en del mer lesere og at de får mer oppmerksomhet i media enn det våre norske bloggere gjør. I tillegg så skriver storbloggerne om mer skandaløse ting og provoserer som bare det. De er mer oppmerksomhetfokuserte enn de norske bloggerne vil nå jeg si. Det fantes vel en norsk sladreblogg på blogg.no. Men mener å huske at bloggerne det ble skrevet om, truet med å forlate blogg.no hvis ikke sjefen la den ned Rett meg gjerne hvis jeg tar helt feil her!
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 For en gangs skyld er jeg glad vi har janteloven i Norge.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 For en gangs skyld er jeg glad vi har janteloven i Norge. Er på en måte litt enig i dette. Har lest litt på disse sladderbloggene, og det er ganske rart at de får lov til å holde det gående. Tror det var en norsk en for kanskje et år eller to siden, som var på samme nivå, og som tok imot sladder og tips på mail. men hun som drev den fikk så dårlig samvittighet og var redd for å bli avslørt så hun avsluttet den
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå