Gå til innhold

Hva slags smykker liker gutter?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går greit hvis jeg får en båt-is :sjenert:

Skrevet

Tråden er ryddet for reklame.

Kråkesaks.

Skrevet

Ja, jeg bør kanskje spørre og grave litt mer om hvorvidt han liker smykker eller ikke. Han er ellers opptatt av klær osv. Er vedlig kresen og går bare med merkeklær. Nettopp dette gjør det så fryktelig vanskelig for meg å finne gave til han! Dessuten så vil jeg ikke at gaven jeg gir til han blir sånn..fjortis. Jeg er 19 og han er min første kjæreste. Er så redd for å bomme!

Tenkte at smykke var såpass personlig og klasisk, at det passet alle. Men skjønner nå at det ikke var så godt gjennomtenkt dette her.

Har jo faktisk aldri sett han har gå med smykker. Bare en gullring han bruker i ny og ne. Men han har sagt at han brukte mye kjeder før, da han var 21-22. Da hadde han til og med bling i øret, men akkurat det skal jeg ikke oppmuntre han til å starte med igjen! :P

Hva tenker dere om å kjøpe en kortholder eller nøkkelring i sølv og gravere den da?

Ts

Hva med å finne ut av hva han ønsker seg selv framfor å gi han det du ønsker å gi?

Hadde jeg fått et smykke av kjæresten så hadde jeg vel følt meg forpliktet til å takke henne pent og sikkert følt meg forpliktet til å ha det på meg av og til, men det ville bare være for ikke å såre henne.

Smykker er ikke på ønskelista til de fleste menn.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hei, det er trådstrater igjen!

Nå har jeg forhørt meg litt, og han brukte visstnok et armbånd før som han likte veldig godt. Det var fra Versace og hadde..kongemøster eller..ja, ett eller annet sånt noe - huskerikke helt hvordan han forklarte det. Noen som skjønner hvilket han mener? Og evnt hva han kunne likt, som er i samme stilen?

Vet at smykker ikke er på ønskelisten til de fleste menn, men kjæresten min brukte mye smykker før -så vil si han er typen til det..

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...