AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Typen fyller snart 25år, og jeg har lyst til å gi han et smykke! Han er ikke en som bruker smykker så ofte, så ønsker å gi han et lite diskré ett. Noen forslag? Vil gjerne høre innspill fra begge kjønn: Gutter: Hva hadde dere likt å få? Jenter: Hva har dere gitt og fått positiv respons på? Ønsker også å inngravere datoen vi møttes første gang.
louise1 Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Kjæresten min har et veldig fint gullsmykke, ikke for tynt og ikke for tjukt. Sitter veldig fint rundt nakken hans
Gjest Diamond Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Min anbefaling blir et enkelt gullkjede med litt lengde, gjerne med et lite anheng. Du kan jo f.eks gravere noe som er viktig for dere på baksiden. Noe ala dette: http://cn1.kaboodle.com/hi/img/2/0/0/ee/2/AAAAAiTWK0kAAAAAAO4rZg.jpg?v=1207878359000 Det er "smart" på alle måter, stil, utrykk og tanke. Bare for all del ikke noe sånn mote juggel, type "police" kjede som alle trendy guttemenn har, og som alle og enhver får prakket på seg når de kjøper klær i en av de vanlige norske kleskjedene. Er han en person som ikke bruker smykker så må det være ekte, og personlig. Jeg er forøvrig selv mann og 25år. I litt motsatte sjiktet, elsker alt som glitrer og spesielt gull. Utover det så er jeg generelt glad i accessories:P
Gjest tralle Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Vet du om han faktisk kan tenke seg aa ga med det? Min brukte aldri smykke, og jeg tenkte akkurat det samme som deg... jeg gav ham et en gang for 4 aar siden men han har forklart meg at han aldri kommer til aa gaa med smykke. Det er ikke alle som faktisk liker det. 2
Gjest Anonym Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 Nei, nei og nei. Smykker burde vært forbudt på kvinner og menn. Snakker om jålete indianerstammeopplegg. 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #6 Skrevet 27. september 2011 Vær sikker på at kjæresten din kunne tenkt seg å bruke smykker før du gir det til ham! Min mann har totalt avsmak mot alt som ligner smykker på menn, han er glad i klokker - that's it. Mansjettknapper/slipsnål kunne gått, men vær obs på at de fleste skjorter i dag ikke er laget for bruk av mansjettknapper. Lykke til! 2
Rararara Skrevet 27. september 2011 #7 Skrevet 27. september 2011 Kjæresten min har et smykke med et lite gullanheng med forbokstaven min i. Han er ikke noe smykkemann, men dette har han omtrent ikke tatt av seg på 13 år. Vi legger ikke engang merke til at han har det på seg engang, så det er veldig diskret. Jeg har aldri kjøpt smykker i gave til mannen min da.. dette var et som jeg hadde liggende.
skruf Skrevet 27. september 2011 #8 Skrevet 27. september 2011 Mannen min liker ikke smykker. Eneste han går med er gifteringen, t.o.m den er helt enkel. Klokker derimot liker han...Han har bare ei da, men drømmer om ei kul omegaklokke. Finn ut om mannen din liker smykker før du kjøper noe sånt til han.. Har noen brødre som heller ikke liker smykker, men de liker tøffe armbånd..
Gjest Spinell Skrevet 27. september 2011 #9 Skrevet 27. september 2011 Min mann er heller ingen smykkemann, og kan over hodet ikke tenke seg å gå med halskjede, armbånd eller noe som helst annet, verken av de tynne, diskrete eller de kraftigere. Det eneste han drister seg til er slipsnål, og til nød mansjettknapper (på de få skjortene det er mulig, og kun til svært høytidelige anledninger). Klokker er tydeligvis noe heeeelt annet, for han har både flere og langt mer kostbare ur enn meg. Men jeg trodde kanskje 25-åringer var litt mer "pyntete" enn en på over 40 som er vokst opp med bygdeliv
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #10 Skrevet 27. september 2011 Ja, jeg bør kanskje spørre og grave litt mer om hvorvidt han liker smykker eller ikke. Han er ellers opptatt av klær osv. Er vedlig kresen og går bare med merkeklær. Nettopp dette gjør det så fryktelig vanskelig for meg å finne gave til han! Dessuten så vil jeg ikke at gaven jeg gir til han blir sånn..fjortis. Jeg er 19 og han er min første kjæreste. Er så redd for å bomme! Tenkte at smykke var såpass personlig og klasisk, at det passet alle. Men skjønner nå at det ikke var så godt gjennomtenkt dette her. Har jo faktisk aldri sett han har gå med smykker. Bare en gullring han bruker i ny og ne. Men han har sagt at han brukte mye kjeder før, da han var 21-22. Da hadde han til og med bling i øret, men akkurat det skal jeg ikke oppmuntre han til å starte med igjen! Hva tenker dere om å kjøpe en kortholder eller nøkkelring i sølv og gravere den da? Ts
Maria.91 Skrevet 28. september 2011 #11 Skrevet 28. september 2011 Min får ett nå til bursdagen sin. Det ser sånn ut; http://www.google.no/imgres?q=armb%C3%A5nd+gutt+s%C3%B8lv&um=1&hl=no&biw=1639&bih=800&tbm=isch&tbnid=-tHfHl8l8lmJsM:&imgrefurl=http://whoot.blogg.no/1305964642_nytt_slv_armbnd_med_i.html&docid=uFgQCIxnAgsnPM&w=700&h=470&ei=jBODTtbtAsXc4QT3quBx&zoom=1&iact=hc&vpx=1328&vpy=164&dur=394&hovh=150&hovw=200&tx=179&ty=63&page=1&tbnh=140&tbnw=181&start=0&ndsp=35&ved=1t:429,r:8,s:0 Og graveres på begge sider. Foran står det navnene våre, med hjerte på sidene, og bakpå står dagen vi ble sammen. Fikk selv et sånt et av han på vår 9mnd.-dag da han hadde vært lenge borte i jobbsammenheng, men mitt er selvfølgelig litt slankere og mer feminint ^^
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #12 Skrevet 28. september 2011 Min får ett nå til bursdagen sin. Det ser sånn ut; http://www.google.no/imgres?q=armb%C3%A5nd+gutt+s%C3%B8lv&um=1&hl=no&biw=1639&bih=800&tbm=isch&tbnid=-tHfHl8l8lmJsM:&imgrefurl=http://whoot.blogg.no/1305964642_nytt_slv_armbnd_med_i.html&docid=uFgQCIxnAgsnPM&w=700&h=470&ei=jBODTtbtAsXc4QT3quBx&zoom=1&iact=hc&vpx=1328&vpy=164&dur=394&hovh=150&hovw=200&tx=179&ty=63&page=1&tbnh=140&tbnw=181&start=0&ndsp=35&ved=1t:429,r:8,s:0 Og graveres på begge sider. Foran står det navnene våre, med hjerte på sidene, og bakpå står dagen vi ble sammen. Fikk selv et sånt et av han på vår 9mnd.-dag da han hadde vært lenge borte i jobbsammenheng, men mitt er selvfølgelig litt slankere og mer feminint ^^ Åh, det var skikkelig fint! Hvor kjøpte du det hen? Og kan jeg spørre hvor gammel han blir? ts
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2011 #13 Skrevet 28. september 2011 om han ikek bruker slikt så ofte er det kanskje en ide å gi han noe annet? typen min hater smykker. på både gutter og jenter. vi er helt like der 1
Gjest mann Skrevet 28. september 2011 #14 Skrevet 28. september 2011 Hei Alle damer snakker om halskjede, men det jeg ville likt å få var noe til å ha rundt håndleddet. Ikke for tynt og som tålte bruk.Kanskje av lær. Ikke noe femi kjede med anheng rundt halsen.Ikke noe tykt sydenshoppa hallik-kjede.Det er super harry. TS, det er du som ønsker deg smykker ikkesant?Så da er det noe av det beste å få som du kan komme på. Ikke sikkert at han vil ha akkurat det.. (Akkurat som de jentene som kjøper blomster til kjæresten, siden de selv liker å få blomster..) Graveres på begge sidene med navn? Du skal være rimelig sikker på at han er klar for forlovelse før du gir vekk noe sånt som det. Maria91 hadde alt fått ett fra han, så da er situasjon annerledes. 4
Gjest mann Skrevet 28. september 2011 #15 Skrevet 28. september 2011 Hva tenker dere om å kjøpe en kortholder eller nøkkelring i sølv og gravere den da? Ts Er han pensjonist? Siden der snakker du om julegaver til din egen far.Eventuelt morgengave etter bryllupet deres. Han er kjæresten din, du er 19.Han setter pris på merkeklær. Så da er mitt råd: Gå for noe sånt. Lykke til. Hilsen samme mann som over. 2
Gjest mann Skrevet 28. september 2011 #16 Skrevet 28. september 2011 Min anbefaling blir et enkelt gullkjede med litt lengde, gjerne med et lite anheng. Du kan jo f.eks gravere noe som er viktig for dere på baksiden. Noe ala dette: http://cn1.kaboodle.com/hi/img/2/0/0/ee/2/AAAAAiTWK0kAAAAAAO4rZg.jpg?v=1207878359000 Det er "smart" på alle måter, stil, utrykk og tanke. Beklager, med det uttrykker "Jeg vil være en hip-hop-gangsta og har kjøpt dette kjedet billig i Thailand." 2
Gjest Badabing Skrevet 28. september 2011 #17 Skrevet 28. september 2011 Vær sikker på at kjæresten din kunne tenkt seg å bruke smykker før du gir det til ham! Min mann har totalt avsmak mot alt som ligner smykker på menn, han er glad i klokker - that's it. Mansjettknapper/slipsnål kunne gått, men vær obs på at de fleste skjorter i dag ikke er laget for bruk av mansjettknapper. Lykke til! Sånn er min kjæreste også. Smykkene det er linket til i denne tråden, ville han synes var femi. Han bruker kun lærarmbånd og klokker. 2
Joe Skrevet 3. oktober 2011 #19 Skrevet 3. oktober 2011 Det med smykker til menn er faktisk sinnsykt vanskelig. Jeg hater store kjeder, og sånne firkanta anheng. Jeg er gullsmedstudent, og dette er en virkelig utfordring, jeg har ikke klart å komme frem til noe tilfredsstillende alternativ for menn på smykkefronten. Annet enn kanskje et stilig lommeur med kjede, det syns jeg er kult.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå