Gå til innhold

Hunden TISSET i sengen min!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hunden vår sover i fotenden hver natt. Vi har vært på reise en uke og hunden har vært sammen med barna (store) hjemme. Da mannen min gikk og la seg i kveld hoppet hunden opp og tisset på min dyne.

Hva i alle dager?? Mannen ble så overrasket at han gjorde ingenting - og det samme blir egentlig jeg. Hva ER dette?? Har aldri skjedd før.

Noen som har tanker å dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vår hund gjorde det også en eller to ganger. Snakket med andre hundefolk om dette og de hadde opplevd det samme. Jeg aner ikke hva det var men det har aldri skjedd igjen og takk gud for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde nylig at min hund tisset på veggen i gangen. Skjønte ingenting jeg, aldri gjort verken før eller siden. Må ha vært et crazymoment :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten min har gjort dette etter vi har vært borte. Og det betyr noe slikt som at han er sint for at vi dro fra ham, og vennligst ikke gjør det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har min hund også gjort, det er for å markere dems område. Kanskje hunden sover i sengen din mens du ikke er hjemme ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje hunden skal få egen soveplass?

Hvorfor skulle den det? Vi liker å sove sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle den det? Vi liker å sove sammen.

Fordi det er veldig urenslig? Eller dusjer du hunden hver kveld etter siste dotur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er veldig urenslig? Eller dusjer du hunden hver kveld etter siste dotur?

Har du hørt om overdreven renslighet? Det SVEKKER immunforsvaret :lur: Tror ærlig talt ikke det er så veldig urenslig at hunden ligger i fotenden. Men hvilket hundehold man ønsker synes jeg forøvrig skal få være helt opp til den enkelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en Beagle for mange år siden, den ble brukt til hare- og rådyrjakt. Eksen dro på elgjakt, og da måtte bikkja bli igjen hjemme. Eksen kommer hjem, setter seg i sofaen, og der kommer bikkja opp og pisser i fanget hans... Da snakker vi demonstrasjon eller? :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en Beagle for mange år siden, den ble brukt til hare- og rådyrjakt. Eksen dro på elgjakt, og da måtte bikkja bli igjen hjemme. Eksen kommer hjem, setter seg i sofaen, og der kommer bikkja opp og pisser i fanget hans... Da snakker vi demonstrasjon eller? :legrine:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...