MilliVanilli Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Nå i det siste har jeg både sett og merket at det er en slags kul på korsryggen min.. Det er ikke vondt, men jeg lurer selvfølgelig på hva det kan være! Har dere noen forslag..?
Giacomo_P Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 (endret) Hvor sitter kulen - på selve ryggraden eller ved siden av? Har du plager av den (f. eks. at den begrenser din aktivitet eller komfort)? Er det rødme eller normal hudfarve over den? edit: ...og ikke mindst, hvor stor er den? Endret 26. september 2011 av Giacomo_P
MilliVanilli Skrevet 27. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2011 (endret) Hvor sitter kulen - på selve ryggraden eller ved siden av? Har du plager av den (f. eks. at den begrenser din aktivitet eller komfort)? Er det rødme eller normal hudfarve over den? edit: ...og ikke mindst, hvor stor er den? På selve ryggraden, helt i midten. Er ikke direkte noen kul, men en stor bul, haha. Huden er som ellers på kroppen min, og det gjør ikke vondt. Kan mene å huske at det har gått innover før, det er slik jeg har merket det. Tidligere kunne jeg ha litt smerter der ved enkelte bevegelser, hvilket jeg mistenkte kom av feil styrketrening, men jeg har ingen smerter nå lengre. Edit: Den dekker hele korsryggen, egentlig? Hele midten. Er ingen uregelmessigheter der. Endret 27. september 2011 av MilliVanilli
Gjest otrivin Skrevet 27. september 2011 #6 Skrevet 27. september 2011 Har samme greie selv faktisk, bare at jeg får vondt f.eks. når jeg ligger i solarium/hardt underlag og noen ganger hvis jeg står/ligger i en stilling som "plager" området.
Giacomo_P Skrevet 27. september 2011 #7 Skrevet 27. september 2011 Jeg ved ikke om jeg kan give deg noe konkret svar på dette. Har du hatt noen skade i det aktuelle området? Andre ryggproblemer? Dukket dette opp akutt, eller gradvis over tid? Jeg vil anbefale deg at du ber legen din se på det neste gang du har time. Det er mye lettere å evaluere noe man kan se.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå