Gå til innhold

Korsryggen min buler utover

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå i det siste har jeg både sett og merket at det er en slags kul på korsryggen min.. Det er ikke vondt, men jeg lurer selvfølgelig på hva det kan være! Har dere noen forslag..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? =(

Skrevet (endret)

Hvor sitter kulen - på selve ryggraden eller ved siden av? Har du plager av den (f. eks. at den begrenser din aktivitet eller komfort)? Er det rødme eller normal hudfarve over den?

edit: ...og ikke mindst, hvor stor er den?

Endret av Giacomo_P
Skrevet (endret)

Hvor sitter kulen - på selve ryggraden eller ved siden av? Har du plager av den (f. eks. at den begrenser din aktivitet eller komfort)? Er det rødme eller normal hudfarve over den?

edit: ...og ikke mindst, hvor stor er den?

På selve ryggraden, helt i midten. Er ikke direkte noen kul, men en stor bul, haha. Huden er som ellers på kroppen min, og det gjør ikke vondt. Kan mene å huske at det har gått innover før, det er slik jeg har merket det. Tidligere kunne jeg ha litt smerter der ved enkelte bevegelser, hvilket jeg mistenkte kom av feil styrketrening, men jeg har ingen smerter nå lengre.

Edit: Den dekker hele korsryggen, egentlig? Hele midten. Er ingen uregelmessigheter der.

Endret av MilliVanilli
Skrevet

Har samme greie selv faktisk, bare at jeg får vondt f.eks. når jeg ligger i solarium/hardt underlag og noen ganger hvis jeg står/ligger i en stilling som "plager" området.

Skrevet

Jeg ved ikke om jeg kan give deg noe konkret svar på dette. Har du hatt noen skade i det aktuelle området? Andre ryggproblemer? Dukket dette opp akutt, eller gradvis over tid?

Jeg vil anbefale deg at du ber legen din se på det neste gang du har time. Det er mye lettere å evaluere noe man kan se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...