Gå til innhold

Menn om dildo


dådyr

Anbefalte innlegg

Egen vinning? Det er da vitterlig begge sine barn!

Det kommer da an på mannens mening om saken. Dersom han vil ha deilig sex i tillegg til et par barn, tror jeg nok ikke han blir så veldig fornøyd. Ja, jeg synes du er egoistisk som kun bruker mannen til sæddonor uten å unne ham litt kos innimellom også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd å introdusere leketøyet mitt for de to mennene jeg har vært sammen med, men det har ikke vært spesielt populært. Ingen negative uttalelser, men mere "hvorfor skal vi det? jeg har ikke så lyst, vi trenger ikke for min del". Har likevel klart å lure den med noen ganger, og det har vært deilig både for meg og han (nåværende partner), men det blir aldri ytret noe ønske om at leketøyet skal bli tatt frem - noe jeg syns er litt trist.

Det har blitt så stuerent med kvinnelig leketøy i akten også, at det er mange menn som er redde for å si ifra at de egentlig ikke liker det. Som mann skal man jo ikke være prippen. Det er noen menn som tror at slik søken etter ekstra moro, betyr at de kanskje ikke er nok for sin kjære. På flere områder.

Jeg har en kompis som er litt frampå når det gjelder slike ting. Dama hans kjøpte en dildo som var godt større enn det han selv var, og ettersom hun alltid brukte den som oppvarming, følte han mindre av henne når han skulle inn etterpå. Han ymtet forsiktig frempå problemstillingen, men ble avfeid umiddelbart. Det var først når han gikk amok på kondomeriet og kjøpte en rekke leker til seg selv, og flere hjelpemidler for knipeøvelser for henne, at poenget hans kom fram.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er ikke nok med din mann for deg? Er det nok med deg for din mann?

Var den til meg?

Det er nok med min mann for meg, og nok med meg for min mann, men leketøy kan føre glede, morsomme stunder og orgasmer med seg. Ja takk til både leketøy og mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt så stuerent med kvinnelig leketøy i akten også, at det er mange menn som er redde for å si ifra at de egentlig ikke liker det. Som mann skal man jo ikke være prippen. Det er noen menn som tror at slik søken etter ekstra moro, betyr at de kanskje ikke er nok for sin kjære. På flere områder.

Jeg har en kompis som er litt frampå når det gjelder slike ting. Dama hans kjøpte en dildo som var godt større enn det han selv var, og ettersom hun alltid brukte den som oppvarming, følte han mindre av henne når han skulle inn etterpå. Han ymtet forsiktig frempå problemstillingen, men ble avfeid umiddelbart. Det var først når han gikk amok på kondomeriet og kjøpte en rekke leker til seg selv, og flere hjelpemidler for knipeøvelser for henne, at poenget hans kom fram.

Jeg skjønner poenget ditt, og er enig i at man lett kan få et såret ego dersom partner ønsker leketøy som gjør at man føler at man kommer til kort.

Men er det egentlig er problem med leketøy som begge kan bruke? For eksempel en vibrator. Når mannen har sagt ja til å prøve den (at jeg altså har brukt vibratoren forskjellige steder på penis) har han syntes det var deilig. Dessuten er en del av poenget (for min del) at leketøyet blir en "forlengelse" av oss selv, i den forstand at vi kan bruke den på hverandre på måter som ikke går på gamlemåten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner poenget ditt, og er enig i at man lett kan få et såret ego dersom partner ønsker leketøy som gjør at man føler at man kommer til kort.

Men er det egentlig er problem med leketøy som begge kan bruke? For eksempel en vibrator. Når mannen har sagt ja til å prøve den (at jeg altså har brukt vibratoren forskjellige steder på penis) har han syntes det var deilig. Dessuten er en del av poenget (for min del) at leketøyet blir en "forlengelse" av oss selv, i den forstand at vi kan bruke den på hverandre på måter som ikke går på gamlemåten.

Jeg har aldri hatt problemer med noe som helst form for leketøy, men har ingen problemer med å se at dette kan være et problem for enkelte. De menn jeg har snakket med dette om og som har følt det som et problem, har sagt at det hadde vært langt lettere å takle om det var en vibrator (ettersom den har en funksjon menn allikevel ikke vil kunne etterligne), om den ikke så ut som en penis (de kommer jo i alle farger og fasonger nå heldigvis), og om den ikke absolutt behøvde å være så stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Var den til meg?

Det er nok med min mann for meg, og nok med meg for min mann, men leketøy kan føre glede, morsomme stunder og orgasmer med seg. Ja takk til både leketøy og mann.

Den var til deg ja. Jeg forstår ærlig talt ikke dette ekstreme behovet mennesker har for å ha med seg fremmedelementer inn på soverommet på dette viset. Det kan umulig være andre grunner en at en ikke er fornøyd med kun motparten, men har et behov for noe mer som motparten ikke kan gi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har eid et par dildoer da jeg var i tjueåra, men disse ble fort kastet. Personlig kan jeg ikke fatte og begripe hvilken glede en plastikk-dings kan gi; den er like varm som en romtemperert agurk, og en ekte penis durer da vitterlig ikke.

Prøvde sammen med eksen engang, men ble bare kleint.

Men for all del; whatever floats your boat osv. Kan bare ikke forstå fascinasjonen.

P.S. Selv om jeg ikke hadde blitt sjalu, så hadde jeg heller ikke forstått hvis min kjære ville ha en fleshlight f.eks. Synes det er litt... eh... pussig.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Den var til deg ja. Jeg forstår ærlig talt ikke dette ekstreme behovet mennesker har for å ha med seg fremmedelementer inn på soverommet på dette viset. Det kan umulig være andre grunner en at en ikke er fornøyd med kun motparten, men har et behov for noe mer som motparten ikke kan gi.

Ja du har jo forsåvidt rett i det, da menn ikke vibrerer. Men på den andre siden ville det ha vært litt forstyrrende om penisen til mannen vibrerte, da jeg ikke liker vibrering innvendig.

Siden jeg er treg i avtrekkeren og trenger hard og direkte stimulanse utvendig for å komme, så kan dessverre sjeldent en mann gi meg dette uten å være en utrettelig sexmaskin med vibrerende fingre. Det betyr likevel ikke at jeg foretrekker vibrator foran kjæresten da nærhet, kroppskontakt, penetrering med kroppsvarm penis og det med å skape nytelse sammen slår en vibrerende dings rett ned i skoene. Raske orgasmer er heller ikke alltid målet med å ha sex. Dessuten er kombinasjonen penetrering med ekte saker og en vibrator utvendig uslåelig. Jeg får aldri så gode orgasmer alene som sammen med kjæresten, da han er en mester til å bruke både fingre, tunge og penis. Puh, nå ble jeg heit her! Han vet forresten godt at han er min favoritt uansett hvilke leketøy som blir innlemmet i samlinga.

Endret av Ylvina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...