Gjest MorAase Skrevet 3. oktober 2011 #81 Skrevet 3. oktober 2011 Hvor gammel er du egentlig? 150? Ikke enda, men snart. 1
muesli Skrevet 3. oktober 2011 #82 Skrevet 3. oktober 2011 Det er mine betraktninger av det stadig mer egofokuserte samfunent vi lever i. Det er som å leve i en romersk orgie av dekadanse og hedonisme. Jeg'et har alt fokus. Så lenge JEG har det bra så driter jeg i alt annet. Disse "leketøyene" er de fremste symboler på denne uheldige utviklingen av samfunnet. Som nevnt i tråden, så har du fleire barn sjølv? Eg har ingen (og skal heller ikkje ha).. Altså det er DU som bidrar til overbefolkningen, ikkje eg og mine sexleketøy *drømmer meg vekk til ein romersk orgie* 1
dådyr Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #83 Skrevet 3. oktober 2011 Har hun flere barn selv?! My gad... Selv uten leketøy har du tydeligvis hatt lyster! Jeg ler meg ihjel. Siden du er så gammeldags av deg, her er ett gammelt ordtak: Fei for egen dør før du tar andres! Vi unge gale tar hvertfall ansvar for lystene våre og bruker prevensjon.
womenwomen Skrevet 3. oktober 2011 #84 Skrevet 3. oktober 2011 Oi sann, et par skudd for baugen for den selvutnevnte sexgudinnen og erotiske ikonet womenwomen der gitt. Om vi hadde spurt gutta på KG (og gjerne noen tilfeldige på gata) hvilke av disse to meningsytringene de likte best så ser jeg for meg soleklar og overlegen hjemmeseier til friskusen med forokostblanding i nicket sitt. Hvor opptatt er du egentlig muesli_5 ?? Det er i redsel for å ikke få nok ....pikk he he Sjalusi vet du, det er no dritt : )
Gjest MorAase Skrevet 3. oktober 2011 #85 Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Den eneste gleden en har av samkvem med menn er barna som kommer som resultat. Det bør holde i massevis. Endret 3. oktober 2011 av MorAase
dådyr Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #86 Skrevet 3. oktober 2011 Den eneste gleden en har av samkvem med menn er barna som kommer som resultat. Det bør holde i massevis. Men hva m overbefolkningen som du frykter så fælt? Du er særdeles selvmotsigende og er tydeligvis blitt usikker på hva du skal svare. Aner ikke hvor gammel du er, men det er ganske konservativt det du kommer m for ikke å snakke om spesielt. At vi unge og uvitende (som du var freidig nok til å kalle meg) vet jeg ikke hvor du tar ifra. Det har aldri før vært mer opplyst omkring seksualitet, SOS, prevensjon osv. Aborttallene har gått betraktelig ned de siste årene fordi dagens unge tar ansvar. Prevensjon! Selv er jeg 27 år og har to gutter! Det kommer også til å bli m to. Jeg jobber også som sykepleier. Jeg syns det er flott at man kan være mer frigjort enn tidligere og at man er åpen omkring disse temaene. Det bør ikke og skal ikke være tabubelagt! At du har fått deg flere barn og kommer m slike utsagn her inne syns jeg faktisk er meget usmakelig!!! Tenk deg om!
Gjest MorAase Skrevet 3. oktober 2011 #87 Skrevet 3. oktober 2011 Men hva m overbefolkningen som du frykter så fælt? Du er særdeles selvmotsigende og er tydeligvis blitt usikker på hva du skal svare. Aner ikke hvor gammel du er, men det er ganske konservativt det du kommer m for ikke å snakke om spesielt. At vi unge og uvitende (som du var freidig nok til å kalle meg) vet jeg ikke hvor du tar ifra. Det har aldri før vært mer opplyst omkring seksualitet, SOS, prevensjon osv. Aborttallene har gått betraktelig ned de siste årene fordi dagens unge tar ansvar. Prevensjon! Selv er jeg 27 år og har to gutter! Det kommer også til å bli m to. Jeg jobber også som sykepleier. Jeg syns det er flott at man kan være mer frigjort enn tidligere og at man er åpen omkring disse temaene. Det bør ikke og skal ikke være tabubelagt! At du har fått deg flere barn og kommer m slike utsagn her inne syns jeg faktisk er meget usmakelig!!! Tenk deg om! Det er feil. Det gikk ned mot 2006 og har økt igjen etter det. En liten dupp i 2009, men hvert år høyere enn noen sinne. Eneste som har endret seg er at det er ferre tenåringer som tar abort. Antall aborter øker. Poenget med barn er å oppdra dem til selvstendige individer som skal bidra til å føre menneskeheten fremover. Det vil si mer og bedre kunnskap om ALT. Da har en ikke tid og råd til å kaste bort tid på unødvendig fysisk samkvem. Spesielt ikke denne eksepsjonelt egoistiske varianten. 1
Gjest Cosette Skrevet 3. oktober 2011 #88 Skrevet 3. oktober 2011 Det er feil. Det gikk ned mot 2006 og har økt igjen etter det. En liten dupp i 2009, men hvert år høyere enn noen sinne. Eneste som har endret seg er at det er ferre tenåringer som tar abort. Antall aborter øker. Poenget med barn er å oppdra dem til selvstendige individer som skal bidra til å føre menneskeheten fremover. Det vil si mer og bedre kunnskap om ALT. Da har en ikke tid og råd til å kaste bort tid på unødvendig fysisk samkvem. Spesielt ikke denne eksepsjonelt egoistiske varianten. Du har fremdeles ikke svart på hvorfor du selv fødte flere unger hvis overbefolkning bekymrer deg. Eller er du egentlig bare en provokatør?
Gjest MorAase Skrevet 3. oktober 2011 #89 Skrevet 3. oktober 2011 Du har fremdeles ikke svart på hvorfor du selv fødte flere unger hvis overbefolkning bekymrer deg. Eller er du egentlig bare en provokatør? 2 barn er en fin grense. Da holder en ved like befolkningen uten å overbefolke. Forøvrig finner du min begrunnelse for HVORFOR en skal få barn i tidligere svar.
Gjest Cosette Skrevet 3. oktober 2011 #90 Skrevet 3. oktober 2011 2 barn er en fin grense. Da holder en ved like befolkningen uten å overbefolke. Forøvrig finner du min begrunnelse for HVORFOR en skal få barn i tidligere svar. Men når norske dildonytende kvinner ikke får mer enn to barn i gjennomsnitt (ssb.no), hva er da problemet?
Gjest MorAase Skrevet 3. oktober 2011 #91 Skrevet 3. oktober 2011 Men når norske dildonytende kvinner ikke får mer enn to barn i gjennomsnitt (ssb.no), hva er da problemet? Jøje... Kan du lese alt jeg skriver? Jeg har svart på dette flere ganger i tråpden allerede... Men kort fortalt; Det handler om det selvsentriske samfunn.
dådyr Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #92 Skrevet 3. oktober 2011 Jøje... Kan du lese alt jeg skriver? Jeg har svart på dette flere ganger i tråpden allerede... Men kort fortalt; Det handler om det selvsentriske samfunn. Som deg da?
muesli Skrevet 4. oktober 2011 #93 Skrevet 4. oktober 2011 Det er i redsel for å ikke få nok ....pikk he he Sjalusi vet du, det er no dritt : ) Ja, for det er jo eg som framstår som sjalu og redd for å få for lite pikk
muesli Skrevet 4. oktober 2011 #94 Skrevet 4. oktober 2011 Poenget med barn er å oppdra dem til selvstendige individer som skal bidra til å føre menneskeheten fremover. Det vil si mer og bedre kunnskap om ALT. Da har en ikke tid og råd til å kaste bort tid på unødvendig fysisk samkvem. Spesielt ikke denne eksepsjonelt egoistiske varianten. Men du har masse tid til å sitte her? Altså, du påsto tidligare at det var ein link mellom overbefolkning og bruk av sexleketøy. Betyr det at kvinner som bruker dildo føder meir enn 2 barn, bare fordi dei bruker dildo? Er ein ei dårligare mor fordi ein velger å bruke eit par minutter etter leggetid på litt nytelse? Tid som i utgangspunktet ikkje hadde blitt brukt på barna. Det er jo ikkje slik at ei kvinne (eller ein mann) som anskaffer seg sexleketøy, kun bruker tida si på dette. Men eg skjønner at du er så bitter, visst du bare har sex med mannen din når det skal lages barn.
Gjest MorAase Skrevet 7. oktober 2011 #95 Skrevet 7. oktober 2011 Men du har masse tid til å sitte her? Altså, du påsto tidligare at det var ein link mellom overbefolkning og bruk av sexleketøy. Betyr det at kvinner som bruker dildo føder meir enn 2 barn, bare fordi dei bruker dildo? Er ein ei dårligare mor fordi ein velger å bruke eit par minutter etter leggetid på litt nytelse? Tid som i utgangspunktet ikkje hadde blitt brukt på barna. Det er jo ikkje slik at ei kvinne (eller ein mann) som anskaffer seg sexleketøy, kun bruker tida si på dette. Men eg skjønner at du er så bitter, visst du bare har sex med mannen din når det skal lages barn. Hvem sa jeg var stolt av det? Dog, en får ytt motvekt til den hodeløse løssluppenheten som fremmes. Forbinelsen mellom disse "leketøy" og overbefolkning ligger i at det er jeg'et som bestemmer og styrer alt. En bør få to barn, noen bør få tre for å veie opp for dem som ikek kan få. Forøvrig er jeg glad for, og stolt av, at jeg fikk redusert samkvemmet med min samlivspartner til et minimun.
Ethereal Skrevet 7. oktober 2011 #96 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har prøvd å introdusere leketøyet mitt for de to mennene jeg har vært sammen med, men det har ikke vært spesielt populært. Ingen negative uttalelser, men mere "hvorfor skal vi det? jeg har ikke så lyst, vi trenger ikke for min del". Har likevel klart å lure den med noen ganger, og det har vært deilig både for meg og han (nåværende partner), men det blir aldri ytret noe ønske om at leketøyet skal bli tatt frem - noe jeg syns er litt trist.
Gjest MorAase Skrevet 7. oktober 2011 #97 Skrevet 7. oktober 2011 Så det er ikke nok med din mann for deg? Er det nok med deg for din mann?
latterbox Skrevet 7. oktober 2011 #98 Skrevet 7. oktober 2011 Kjæresten min (som er mann) prøvde med en i rompa og likte det. har ingenting imot det. 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #99 Skrevet 7. oktober 2011 Så det er ikke nok med din mann for deg? Er det nok med deg for din mann? Og det spørsmålet kom fra hun som ikke vil ha sex med mannen sin uten at det planlegges barn... Jeg tror de fleste menn foretrekker en sexglad dame med leketøy enn ei dame som aldri vil ha sex uten at det skal bli barn av det. Og apropos egoisme; Hvis det er egoistisk å bruke leketøy, synes jeg det er like mye egoisme å nekte mannen sex fordi man har fått det man vil ha (barn) og driter i hans lyst. Da bruker man jo mannen som sæddonor for egen vinning. 2
Gjest MorAase Skrevet 7. oktober 2011 #100 Skrevet 7. oktober 2011 Og det spørsmålet kom fra hun som ikke vil ha sex med mannen sin uten at det planlegges barn... Jeg tror de fleste menn foretrekker en sexglad dame med leketøy enn ei dame som aldri vil ha sex uten at det skal bli barn av det. Og apropos egoisme; Hvis det er egoistisk å bruke leketøy, synes jeg det er like mye egoisme å nekte mannen sex fordi man har fått det man vil ha (barn) og driter i hans lyst. Da bruker man jo mannen som sæddonor for egen vinning. Egen vinning? Det er da vitterlig begge sine barn!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå