Gå til innhold

Menn om dildo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg anser heller dette som et tåpelig utsagn. Jeg er så glad for at jeg er litt mer frigjort enn enkelte her inne er!

Jeg er glad for at jeg har bedre selvkontroll en mange i tråden her.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det å synes sex er ubehagelig er å ha selvkontroll, er jeg sannelig glad for at jeg har svært dårlig selvkontroll! :lur:

Skrevet

Hvis det å synes sex er ubehagelig er å ha selvkontroll, er jeg sannelig glad for at jeg har svært dårlig selvkontroll! :lur:

Mer meningsløst faktisk. Meningsløst, masete og irriterende. En tidstyv rett og slett.

• Liker 1
Skrevet

Dildo er bare såååå mye bedre en de fleste menn, byttet ut mannen min for dildoen for 1,5 år siden og alt er såå mye lettere :)

• Liker 1
Skrevet

Dildo er bare såååå mye bedre en de fleste menn, byttet ut mannen min for dildoen for 1,5 år siden og alt er såå mye lettere :)

Men du er mann selv ifølge profilen din.

Med tanke på innleggene dine så langt tror jeg du bare er på Kg for å spamme. Sammen med Celinepusen.

Det er noe muffens her.

Skrevet

gutter har så liten tiss

Bare jeg som blir forstyrret av denne her? Hva med å prøve menn?

• Liker 3
Skrevet

Mer meningsløst faktisk. Meningsløst, masete og irriterende. En tidstyv rett og slett.

Dette kunnej eg også sagt for ca 6 mnd siden. Men ikke nå :lur:

Skrevet

Fint at noen balanserer innleggene, det kan bli litt mye halleluja for hedonisme og nytelse her inne. Du trenger ikke så veldig mye sex før den følelsesmessige nytteverdien synker bratt. Skulle selv ønsket å ha mer selvkontroll enkelte ganger, men dog ikke så mye kontroll at det grenser til impotens...

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg som er kvinne, hadde heller ikke likt at kjæreste anskaffet en praktisk liten lommemus eller sjømannsbrud. Hadde du likt det ?

Eg liker det :) Eg kjøpte det faktisk til samboeren min! Brukte faktisk 900kr på noko med god kvalitet, slik at han skal kunne kose seg ekstra når han er aleina. Eller når eg ikkje kan/orker, så bruker eg den på han, som ein variasjon til suging.

Eg ser rett og slett ikkje problemet med leketøy, så lenge det ikkje er ein konstant erstatning for den andre parten.

Han har heldigvis ikkje noko i mot mine leketøy heller, og han syntes det er spanandes og opphissande å bruke dei på meg.

Og ja, me har faktisk sex uten leketøy også ;)

Endret av muesli_5
  • Liker 2
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Jeg skjønner godt at menn egentlig ikke blir så begeistret for at dama skaffer seg dildo/vibrator.

Jeg som er kvinne, hadde heller ikke likt at kjæreste anskaffet en praktisk liten lommemus eller sjømannsbrud. Hadde du likt det ?

Eg liker det :) Eg kjøpte det faktisk til samboeren min! Brukte faktisk 900kr på noko med god kvalitet, slik at han skal kunne kose seg ekstra når han er aleina. Eller når eg ikkje kan/orker, så bruker eg den på han, som ein variasjon til suging.

Eg ser rett og slett ikkje problemet med leketøy, så lenge det ikkje er ein konstant erstatning for den andre parten.

Og ja, men har faktisk sex uten leketøy også ;)

Oi sann, et par skudd for baugen for den selvutnevnte sexgudinnen og erotiske ikonet womenwomen der gitt.

Om vi hadde spurt gutta på KG (og gjerne noen tilfeldige på gata) hvilke av disse to meningsytringene de likte best så ser jeg for meg soleklar og overlegen hjemmeseier til friskusen med forokostblanding i nicket sitt.

Hvor opptatt er du egentlig muesli_5 ?? :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Jeg klarer rett og slett ikke å forså hvordan det er mulig å ha så dårlig selvtillit at man føler seg truet av en plastkuk.

Det er jo rimelig greit at dama kan kose seg alene når jeg ikke er her, og mye vil jo som kjent ha mer, så jo mer solosex hun har, jo mer sex har vi sammen. Og da kan godt diverse "verktøy" være med på leken om det skulle være ønskelig :gjeiper:

Dama og jeg hadde et år en egen liten dirty "adventskallender" der vi kjøpte diverse leker, masasjeoljer og annet gøy som vi gjerne inkluderte i leken, og vi hadde mer sex da enn noen gang :rodmer:

For meg som er håndverker av yrke så kan man jo si at "verktøy kan aldri erstatte arbeideren. Det bare letter jobben og bidrar til et komplett sluttresultat"

• Liker 4
Skrevet

Oi sann, et par skudd for baugen for den selvutnevnte sexgudinnen og erotiske ikonet womenwomen der gitt.

Om vi hadde spurt gutta på KG (og gjerne noen tilfeldige på gata) hvilke av disse to meningsytringene de likte best så ser jeg for meg soleklar og overlegen hjemmeseier til friskusen med forokostblanding i nicket sitt.

No contest, nei.

Gjest Raindrops
Skrevet

Hvis du synes det er ubehagelig, så klarer jeg ikke helt å se hvor selvkontrollen kommer inn.

Jeg liker ikke melkesjokolade. Men jeg påberoper meg ikke å ha selvkontroll når jeg overser den i godterihylla og går rett til kassen.

Jeg er iallefall glad for et kjæresten min ikke har problemer med leketøy. Jeg får til og med lov til å bruke dem på han :lur:

• Liker 1
Skrevet

Hehe, takk for den :) Men eg er nok veldig opptatt du ;)

Skrevet

Hvis du synes det er ubehagelig, så klarer jeg ikke helt å se hvor selvkontrollen kommer inn.

Jeg liker ikke melkesjokolade. Men jeg påberoper meg ikke å ha selvkontroll når jeg overser den i godterihylla og går rett til kassen.

Jeg er iallefall glad for et kjæresten min ikke har problemer med leketøy. Jeg får til og med lov til å bruke dem på han :lur:

I å ikke gi etter for menn sitt utidige press for fysisk samkvem samt samfunnets sykelige fokus på å bruke kroppen og tiden sin på helt feil ting.

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet

I å ikke gi etter for menn sitt utidige press for fysisk samkvem samt samfunnets sykelige fokus på å bruke kroppen og tiden sin på helt feil ting.

Såpass.

Litt feil århundre kanskje?

Eller er du close med Mullah Krekar og hans likesinende, eventuelt Hans Nielsen Hauges etterkomarar?

• Liker 1
Skrevet

Såpass.

Litt feil århundre kanskje?

Eller er du close med Mullah Krekar og hans likesinende, eventuelt Hans Nielsen Hauges etterkomarar?

Ikke sett meg i bås med religiøse overhoder! DET vil jeg ikke ha på meg!

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Ikke sett meg i bås med religiøse overhoder! DET vil jeg ikke ha på meg!

OK, beklager.

HVA vil du ha på deg?

Du vil åpenbart ikke ha det av deg.....

• Liker 2
Skrevet

OK, beklager.

HVA vil du ha på deg?

Du vil åpenbart ikke ha det av deg.....

Avholdenhet og vitenskapelig tilnærming til livet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...