Ellekvelle Skrevet 4. oktober 2011 #21 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg tenker at bilde ikke nødvendigvis er et must. Men det krever at du er mer aktiv selv. Og det kan være like greit. Jeg har testet både med og uten bilde, synes det kom så mange henvendelser med bilde i profilen som var av typen "copy paste", sender til alle som ikke er stygge og håper på treff, liksom. Jeg har og tatt kontakt med folk uten bilde av den grunn at jeg tenker de er som meg. Jeg tenker ikke at de lar vær å ha bilde fordi de er stygge liksom, som enkelte tror. Jeg droppet bilde fordi jeg ble gjennkjent av en eks fra gamledager jeg ikke vil at skal vite at jeg er singel, ubehagelig fyr. Start uten bilde, så blir du sikkert varm i trøyen etterhvert. Jeg har iallefall endret terskelen for det.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #22 Skrevet 5. oktober 2011 Dere jenter som er på Sukker; er det mange som tar kontakt? Det er nesten ingen som tar kontakt med meg og jeg vet ikke hva de synes om jeg tar kontakt med dem? Det er ikke så mange som er innom profilen min heller. Tror ikke bildet mitt er så ille, men kanskje konkuransen er hardere enn jeg tror?
Rainbow Skrevet 5. oktober 2011 #23 Skrevet 5. oktober 2011 q500 skal være veldig bra, de har veldig omfattende personlighetstester. Jeg fikk ikke noe utav det, men det er fordi det passer best for heteroer, hehe!
Drhansen Skrevet 5. oktober 2011 #24 Skrevet 5. oktober 2011 Eg registrerte meg på sukker.no for bare noen timer siden. Har lyst på kjæreste, men er ikke helt overbevist om at nettet er veien å finne han på. men tenkte at det skader jo ikke å prøve.. Eg har faktisk fått tre meldinger i inbx allerede.. overrasket! Virker veldig hyggelig og genuine. Tror eg må bli værende der litt og se om det er passende for meg..
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #25 Skrevet 6. oktober 2011 Eg registrerte meg på sukker.no for bare noen timer siden. Har lyst på kjæreste, men er ikke helt overbevist om at nettet er veien å finne han på. men tenkte at det skader jo ikke å prøve.. Eg har faktisk fått tre meldinger i inbx allerede.. overrasket! Virker veldig hyggelig og genuine. Tror eg må bli værende der litt og se om det er passende for meg.. Hmm... Da er jeg vel ikke særlig attraktiv :gjeiper: Det jeg liker med Sukker er at guttene der virker som skikkelige folk! Spørs om jeg må kvinne meg opp og ta kontakt med noen
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #26 Skrevet 6. oktober 2011 q500 skal være veldig bra, de har veldig omfattende personlighetstester. Jeg fikk ikke noe utav det, men det er fordi det passer best for heteroer, hehe! Nå har jeg vært innom Q500. Ser ut som en side for dem over 50!
Gjest padawan Skrevet 6. oktober 2011 #27 Skrevet 6. oktober 2011 Det jeg liker med Sukker er at guttene der virker som skikkelige folk! jeg sitter med helt anet inntrykk av jentene på Sukker. Du må helst være, høy, mørk, ha sixpack, diverse dyre biler, diger villa og millionlønn før de i det hele tatt vurderer deg.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #28 Skrevet 6. oktober 2011 jeg sitter med helt anet inntrykk av jentene på Sukker. Du må helst være, høy, mørk, ha sixpack, diverse dyre biler, diger villa og millionlønn før de i det hele tatt vurderer deg. Det er jo ikke lett for meg å vite hvem mine konkurrenter er! :gjeiper: Liker guttene/mennene at vi jenter tar kontakt da?
Gjest padawan Skrevet 6. oktober 2011 #29 Skrevet 6. oktober 2011 på sjekkesider på nettet synes jeg slikt skal være ganske gjensidig; begge kjønn tar kontakt hvis de ser noe de liker.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #30 Skrevet 8. oktober 2011 Nå har jeg tatt kontakt med noen gutter på Sukker. Den ene var uten bilde og jeg er litt redd for at han kan kjenne meg! Vi har felles interesser som gjør at det ikke er umulig. Ingen har lest beskjeden enda. Venter i spenning! Jeg synes nesten det er bedre uten bilde. Jeg blir så opphengt i at guttene enten er for bra for meg, ser litt strenge ut, eller så liker jeg ikke det jeg ser i det hele tatt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå