AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Noen som kan anbefale seriøse datesider på nettet? Har tidligere prøvd match, men det ble for dyrt. Og er det seriøse folk der ute som bruker slike sider? Har kun kommet over ekle og desperate fyrer. (Ekle som i personlighet, ikke utseende) Har med andre ord ikke fått så bra inntrykk av slike sider. Har veldi mange venner med kjærester og ektefeller de har truffet gjennom slikt, så jeg forstår ikke hvorfor jeg bare finner disse useriøse typene..
LoneWolf Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 vel, sukker eller møteplassen eller noe slikt er vel noen av de store "gode"? Hvem du møter er nok likt på alle siden, du har nok bare vert uheldig :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 Noen som kan anbefale seriøse datesider på nettet? Har tidligere prøvd match, men det ble for dyrt. Og er det seriøse folk der ute som bruker slike sider? Har kun kommet over ekle og desperate fyrer. (Ekle som i personlighet, ikke utseende) Har med andre ord ikke fått så bra inntrykk av slike sider. Har veldi mange venner med kjærester og ektefeller de har truffet gjennom slikt, så jeg forstår ikke hvorfor jeg bare finner disse useriøse typene.. Om du er ute etter kjæreste, er vel møteplassen og sukker de største, som allerede nevnt. Om du i mellomtiden vil møte sexpartnere, anbefaler jeg cupido.no. Har selv møtt tre fantastisk deilige menn der i år, den siste møter jeg fortsatt et par ganger i måneden cirka. Tror jeg har vært ekstremt heldig da, pluss at jeg har vært god til å sile ut - for som kvinne får du maaaange henvendelser på slike nettsteder.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 Om du er ute etter kjæreste, er vel møteplassen og sukker de største, som allerede nevnt. Om du i mellomtiden vil møte sexpartnere, anbefaler jeg cupido.no. Har selv møtt tre fantastisk deilige menn der i år, den siste møter jeg fortsatt et par ganger i måneden cirka. Tror jeg har vært ekstremt heldig da, pluss at jeg har vært god til å sile ut - for som kvinne får du maaaange henvendelser på slike nettsteder. Hmm... er nok mere på jakt etter noe seriøst. Men synst det er ubehagelig å utlevere seg slik på nett. Er vel av den gammeldagse typen som foretrekker å treffe folk gjennom bekjente. Men det er ikke alltid de bekjente har noen passende fyr på lur Da må man vel ut i den O'Store internettverden... Ellers så kan man jo alltids fortsette som singel og glad i livet. Fungerer jo bra det og!
LoneWolf Skrevet 26. september 2011 #5 Skrevet 26. september 2011 Jeg er i akkurat samme båt som deg egentlig, men tenker at jeg egentlig greier meg greit alene også. Det er litt ensomt til tider, men har jo venner og jeg finner sikkert før eller senere en kjæreste ^^
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #6 Skrevet 26. september 2011 Jeg er i akkurat samme båt som deg egentlig, men tenker at jeg egentlig greier meg greit alene også. Det er litt ensomt til tider, men har jo venner og jeg finner sikkert før eller senere en kjæreste ^^ Å lete etter kjæreste, er vel som regel den verste måten å finne noen på. De kommer når de kommer. Som regel når du minst venter det Men det hadde jo vært interessant å vite om det i det hele tatt finnes personer der ute som matcher det en søker etter. Eller om en må revurdere de tanker en har om "drømmepartneren"...
Centurion Skrevet 26. september 2011 #7 Skrevet 26. september 2011 Å lete etter kjæreste, er vel som regel den verste måten å finne noen på. De kommer når de kommer. Som regel når du minst venter det Hvor kommer dette fra egentlig? Jeg heller mer mot at man er "sin egen lykkes smed" Med mindre den perfekte partner kommer og ringer på døra, så er en selv ansvarlig for å komme seg ut for å møte nye folk og få nye bekjentskaper. Dvs. være litt aktivt søkende
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #8 Skrevet 26. september 2011 Hvor kommer dette fra egentlig? Jeg heller mer mot at man er "sin egen lykkes smed" Med mindre den perfekte partner kommer og ringer på døra, så er en selv ansvarlig for å komme seg ut for å møte nye folk og få nye bekjentskaper. Dvs. være litt aktivt søkende Jo jo, sant det. Måten jeg skrev det på kan jo misforstås. Det jeg mener er at når en er litt besatt på å finne seg noen, så finner en de aldri. (noe sikkert mange kan skrive under på) Men så gir en opp letingen, fortsetter å leve livet sitt og er fornøyd med seg selv og det å være alene, så *TATA*.. plutselig har du truffet drømmeprinsen Jeg sier ikke at en ska bure seg inne å vente på at noen bryter seg inn døra
SveinH Skrevet 27. september 2011 #9 Skrevet 27. september 2011 Noen som kan anbefale seriøse datesider på nettet? Har tidligere prøvd match, men det ble for dyrt. Og er det seriøse folk der ute som bruker slike sider? Har kun kommet over ekle og desperate fyrer. (Ekle som i personlighet, ikke utseende) Har med andre ord ikke fått så bra inntrykk av slike sider. Har veldi mange venner med kjærester og ektefeller de har truffet gjennom slikt, så jeg forstår ikke hvorfor jeg bare finner disse useriøse typene.. Skal du til Spania for å finne en partner, så vil jeg anbefale siden: http://www.spania-agenten.priv.no/archives/23
Knirke Skrevet 27. september 2011 #10 Skrevet 27. september 2011 Det jeg mener er at når en er litt besatt på å finne seg noen, så finner en de aldri. (noe sikkert mange kan skrive under på) Men så gir en opp letingen, fortsetter å leve livet sitt og er fornøyd med seg selv og det å være alene, så *TATA*.. plutselig har du truffet drømmeprinsen Jeg støtter den gamle klisjéen om at man IKKE finner noen hvis man prøver for hardt. Men det betyr ikke nødvendigvis at det motsatte er sant... At man bare setter seg på ræv, og så kommer han dinglende :gjeiper: Jeg synes sukker er moro, og kommer forhåpentligvis til å få noen morsomme bekjentskaper som jeg ikke ville hatt ellers. Men drømmeprinsene (hvis de eksisterer) kan i grunn bare slå seg sammen med drømmeprinsessene for min del
Gjest Bartenina Skrevet 28. september 2011 #11 Skrevet 28. september 2011 SUKKER :-D Sitter nå ved siden av min saboer som jeg møtte gjennom sukker.no ;-D
Gjest fersk lærer Skrevet 29. september 2011 #12 Skrevet 29. september 2011 Hmmm, i går ringte han på turen hjem fra jobbreisen. Vi pratet i en halv time og han sa han var trøtt og bare drømmer om å sove. Men om entimers tid så jeg han på logget på en datingsside. Han snakker vel også med andre på nettet ((( Skulle ønske han sa ifra om han ikke er interessert i meg og ikke fortsatt å holde kontakt med meg hvis det er tilfellet.
Steinar40 Skrevet 29. september 2011 #13 Skrevet 29. september 2011 Hmmm, i går ringte han på turen hjem fra jobbreisen. Vi pratet i en halv time og han sa han var trøtt og bare drømmer om å sove. Men om entimers tid så jeg han på logget på en datingsside. Han snakker vel også med andre på nettet ((( Skulle ønske han sa ifra om han ikke er interessert i meg og ikke fortsatt å holde kontakt med meg hvis det er tilfellet. Det hadde vært mye greiere hvis folk var ærlige og redelige, ja. Men det er det ikke alle som er. Uansett har du muligheten til å avslutte selv.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #14 Skrevet 30. september 2011 Jeg synes det er litt skummelt å legge ut så mye informasjon om meg selv + bilde på Sukker siden jeg allerede har sett en person der som jeg kjenner! Det er innstillinger da, slik at i hvert fall bare de som er en passe brad match kan se deg. Da kan i hvert fall ikke jenter snoke! :gjeiper: Hva tenker dere om det?
Steinar40 Skrevet 30. september 2011 #15 Skrevet 30. september 2011 Jeg synes det er litt skummelt å legge ut så mye informasjon om meg selv + bilde på Sukker siden jeg allerede har sett en person der som jeg kjenner! Det er innstillinger da, slik at i hvert fall bare de som er en passe brad match kan se deg. Da kan i hvert fall ikke jenter snoke! :gjeiper: Hva tenker dere om det? Ja, jeg syns det burde holde at man beskriver seg selv med ord i profilteksten. Bilde trenger ikke å komme inn i bildet (for å si det sånn hehe) før begge føler at man har såpass mye til felles at det kunne være interessant å treffes.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #16 Skrevet 30. september 2011 Jeg tenker at mange synes du er uintr uten bilde på profilen? Jeg merker jo det selv at det er lettere å gå inn og kikke på dem med bilde uansett hvordan bildet er :gjeiper: Må tenke litt på det med bilde...
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #17 Skrevet 30. september 2011 Og hva skriver dere om dere selv? Irriterer meg at jeg ikke kan se andre jenters profil... :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #18 Skrevet 2. oktober 2011 Har dere noen gang støtt på noen dere kjenner på en datingside? Var det kleint? Har alle bilde?
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #19 Skrevet 3. oktober 2011 www.heymyfriends.com er en gratis og seriøs datingside. Anbefales!
Gjest padawan Skrevet 3. oktober 2011 #20 Skrevet 3. oktober 2011 frodig.no er en annen side som ikke er nevnt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå