AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Ok, her komme tidenes mest rotete innlegg, da jeg sliter med å formulere meg skikkelig i dag. Det jeg lurer på er om det er hold i denne teorien om at jenter puler rundt i ungdomsårene for deretter å slå seg til ro med en stabil, trygg kar, og nedprioritere det seksuelle til fordel for de huslige, "dritkjedelige" tingene. Grunnen til at jeg lurer er at sexlivet vårt rett og slett har blitt ensformig og kjedelig. Vi har sex, men det blir liksom det samme hver gang, og initiativ til å ha det litt gøy, lekent og spontant blir ikke avvist direkte, men den fraværende entusiasmen og dårlige responsen gjør at det bare blir vas uansett. Det har kommet til det punktet at det gir meg mer å stikke meg unna og "ta saken i egne hender" og fantasere litt for meg selv, fremfor å faktisk ha den samme vanlige sexen gang på gang. Jeg vil ikke ha det på den måten, og har prøvd å bringe det på banen et par ganger (selvfølgelig på snillest mulig måte), men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre mer
Gjesten Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Jeg har aldri hørt noen teori om at kvinner puler rundt i ungdomsårene for så å nedprioritere sexen i voksen alder. Det jeg derimot har hørt er at kvinner går etter "bad boys" i ungdomsårene for så å velge seg snille ordentlige gutter når de blir voksne. Jeg tror ikke sexlivet deres samsvarer med noen annen teori enn den at når man har vært sammen en stund, dabber gjerne ting litt av. Hvis du ikke når frem ved å snakke med henne, vet jeg faktisk ikke hva du kan gjøre.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 Jeg har aldri hørt noen teori om at kvinner puler rundt i ungdomsårene for så å nedprioritere sexen i voksen alder. Det jeg derimot har hørt er at kvinner går etter "bad boys" i ungdomsårene for så å velge seg snille ordentlige gutter når de blir voksne. Jeg tror ikke sexlivet deres samsvarer med noen annen teori enn den at når man har vært sammen en stund, dabber gjerne ting litt av. Hvis du ikke når frem ved å snakke med henne, vet jeg faktisk ikke hva du kan gjøre. Det var vel egentlig det jeg mente ja. Litt av frustrasjonen går jo på det at jeg føler jeg når fram når vi har snakket om det, og hun virker like interessert som meg (om ikke mer), men at det bare blir med praten. Jeg får inntrykk av at det bare blir pliktsex, og hele settingen er fullstendig avtennende for min del. Så det blir heller til at vi ser en film og går og legger oss. Dette går utover min sexlyst og min dalende sexlyst går utover hennes. Ond sirkel det der, men jeg vet f*** ikke hva jeg skal gjøre. Har lurt på å foreslå en "sølibatperiode" bare for å se om det vil hjelpe på begges eventyrlyst om vi ikke "får lov" på en stund :gjeiper:
Gjest Katten. Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 Har du prøvd å prate med henne angående dette? Dessuten kan man være badboy i senga, men fortsatt good-guy til vanlig.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #5 Skrevet 26. september 2011 Har tatt det opp et par ganger, men ikke fått noe særlig til resulater. Jeg er egentlig bad-boy alle veier til en viss grad jeg. Bare med et snev av moral og sosial intelligens Har alltid vært det, og kommer ikke til å gi meg med det første. Må bare være bevisst på grensen mellom bad-boy og bare "bad".
Gjest Cuntzilla Skrevet 26. september 2011 #6 Skrevet 26. september 2011 Det virker da som det er hun som har blitt "den kjedelige"? Det er ingenting hold i din teori om at sex bare er gøy når man er 19 og så har man mer lyst å vaske gulv når man blir eldre. Snarere tvert imot, kvinner skal liksom ha sin seksuelle peak når de er 30-40. Men det varierer jo fra person til person. Kanskje hun ikke er så seksuell i utgangspunktet, så etter forelskelsesfasen er over så har hun nå gått tilbake til det som er normalen hennes. Sex dabber ofte av sånn fordi man i starten har mye mer sex enn hva som er vanlig.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #7 Skrevet 26. september 2011 Det virker heller som at "den kjedelige hverdagen" har innhentet dere, dere gjør de samme tingene om og om igjen dag ut og dag inn. Ser ikke helt hva det har med å være en 'bad boy' å gjøre? Det skjer med alle par,uansett alder. Løsningen er kommunikasjon. Dere må snakke sammen,istedenfor at begge later som om alt er OK. Dessuten, det skillet mange ser ut til å lage mellom 'bad boy' og 'good guy' er så feil , at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. En jente vil bli respektert av kjæresten sin, så HVEM er det som ikke ønsker en 'god guy', en som sier du er den søteste jenten i verden, og gjør alt for deg? Problemet er at folk tror at en 'good guy' er en som er en kjedelig grå mus som ikke tør å stå opp for seg selv. En 'good guy' er heller en fyr som er selvsikker og vet hvordan han skal behandle en dame. Det finnes en mellomting mellom en gutt uten noen som helst form for selvtillit og en gutt som behandler deg som søppel, vettu.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #8 Skrevet 26. september 2011 Det virker da som det er hun som har blitt "den kjedelige"? Det er ingenting hold i din teori om at sex bare er gøy når man er 19 og så har man mer lyst å vaske gulv når man blir eldre. Snarere tvert imot, kvinner skal liksom ha sin seksuelle peak når de er 30-40. Men det varierer jo fra person til person. Kanskje hun ikke er så seksuell i utgangspunktet, så etter forelskelsesfasen er over så har hun nå gått tilbake til det som er normalen hennes. Sex dabber ofte av sånn fordi man i starten har mye mer sex enn hva som er vanlig. Hehe, ja du sier noe der. Hun har jo vært veldig så seksuell i flere år nå, så skjønner ikke hvorfor det skulle dabbe av sånn plutselig. Jeg gjør så godt jeg kan for at det skal bli best mulig for begge parter (med særdeles gode resultater om jeg skal tro på tilbakemeldingene jeg har fått opp igjennom). Jeg får liksom inntrykk av at hun har pult fra seg og at det ikke er noe interessant lenger. Forelskelsesfasen skulle vel teknisk sett være over for lengst så klarer ikke heøt å se det som noen avgjørende årsak heller.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #9 Skrevet 26. september 2011 Funker dårlig med edit som AB Det er forresten ikke kvantitet som er problemet her, men heller det at variasjon og kvalitet ikke holder mål for min del...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå