Gå til innhold

Oppsøke fulle folk

Fremhevede innlegg

Skrevet

På byen finner du mange primitive mennesker, ja la oss kalle det avskum som mener de har rett til å slå deg bare de har lyst, eller føler seg provosert, folk som drikker så mye at de blir aggressive, og generelt lager ubehag. Du finner gjengmedlemmer og annet søppel.

Mitt spm er hvorvidt det kan anses som legitimt å gå på byen edru for bevisst å oppsøke fulle folk, for så å få de til å angripe deg, slik at du med god grunn kan banke dritten ut av dem? Du fjerner jo, eller skader søppel i samfunnet, folk vi godt kunne vært kvitt?

Videoannonse
Annonse
Gjest strykebrett
Skrevet

Njass.. dersom man ikke provoserer på noen måte så er det jo greit å forsvare seg dersom det kommer noen og går løs på en. Men å gå rundt å vente på at dette skal skje er vel en ganske så spesiell hobby vil jeg påstå, og ikke noe jeg ville ha anbefalt tror jeg.

Å gå rundt å lete etter vold er ikke noe som ansees som legitimt her hos meg i alle fall.

Skrevet

Jeg ser heller ikke noen grunn til å skulle oppsøke elendigheten. Som det heter i "S*it my dad says": Du går ikke på picnic og slår deg ned ved den eneste hundedritten på plenen. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...