AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Batteriladeren til speilreflekskameraet mitt er ødelagt, har bare ledningen nå, og usb-ledning, men jeg får ikke til å lade via usb, bare overføre bilder. Hva koster en ny lader? Er det eventuelt en måte å lade batteriet på via kabel?
Henkie Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Batteriladeren til speilreflekskameraet mitt er ødelagt, har bare ledningen nå, og usb-ledning, men jeg får ikke til å lade via usb, bare overføre bilder. Hva koster en ny lader? Er det eventuelt en måte å lade batteriet på via kabel? Ca 10pund inkl frakt til norge på ebay.co.uk (totalt en snau hundrelapp mao) Se HER
Gjest otrivin Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 På butikken fikk jeg beskjed om at det var dyrt og at det var billigere å kjøpe universallader (500 kr), så antar at det er dyrere enn det. Men den universalladeren var jaggu et godt kjøp! Kan til og med lade alt jeg vil i BILEN! Hi-tech!
Henkie Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 På butikken fikk jeg beskjed om at det var dyrt og at det var billigere å kjøpe universallader (500 kr), så antar at det er dyrere enn det. Men den universalladeren var jaggu et godt kjøp! Kan til og med lade alt jeg vil i BILEN! Hi-tech! Ladere ER dyrt i norge - og billig, billig på ebay! Kjøpte tidligere til min HP Laptop. ca 600 i norge for uoriginal. Betalte ca 100 på ebay. Funker helt perfekt.
Gjest otrivin Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 Ladere ER dyrt i norge - og billig, billig på ebay! Kjøpte tidligere til min HP Laptop. ca 600 i norge for uoriginal. Betalte ca 100 på ebay. Funker helt perfekt. Misunner dere ebaybrukere. Haha, har helt angst etter svindel på finn.no. Svindlet en selv også ufrivillig (xD) så tør ikke sånt jeg. xD
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #6 Skrevet 30. september 2011 Ca 10pund inkl frakt til norge på ebay.co.uk (totalt en snau hundrelapp mao) Se HER Har du kjøpt fra den selgeren selv? Hvor lang leveringstid må jeg beregne?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #7 Skrevet 30. september 2011 Har du kjøpt fra den selgeren selv? Hvor lang leveringstid må jeg beregne? Dealextreme.com har også alt du trenger av elektronikk, og det er gratis frakt. Du får det i løpet av få dager. Har alltid vært fornøyd når jeg har handlet derfra, og velger de fremfor ebay når det gjelder akkurat elektronikk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå