Gå til innhold

Finnes det hjelp for meg?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

I en alder av 33 år. Bruker ikke prevensjon, men når mensen kommer så fossblør jeg kraftig de 3 første dagene. Jeg har mye kviser i ansiktet, lagt på meg 3-4 kg fra idealvekten min.

Har merket mer dunhår i ansiktet også. Føler meg ikke noe bra.

Jeg trener og spiser 4 sunne måltider til dagen, litt sjokolade kun på lørdagen. Før mens er jeg et troll som ikke tåler noenting. Jeg kjenner ikke meg selv igjen lengre, og ønsker så gjerne et bedre liv. Hvorfor er jeg slik? Jeg har heller ikke sexlyst, den er helt forsvunnet.

Blir snart alene hvis jeg ikke tar meg sammen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I en alder av 33 år. Bruker ikke prevensjon, men når mensen kommer så fossblør jeg kraftig de 3 første dagene. Jeg har mye kviser i ansiktet, lagt på meg 3-4 kg fra idealvekten min.

Har merket mer dunhår i ansiktet også. Føler meg ikke noe bra.

Jeg trener og spiser 4 sunne måltider til dagen, litt sjokolade kun på lørdagen. Før mens er jeg et troll som ikke tåler noenting. Jeg kjenner ikke meg selv igjen lengre, og ønsker så gjerne et bedre liv. Hvorfor er jeg slik? Jeg har heller ikke sexlyst, den er helt forsvunnet.

Blir snart alene hvis jeg ikke tar meg sammen :(

Gå til legen å forklar problemene dine, å få tatt blodprøver av stoffskifte, vitaminer, og hormoner.

Det du beskrive kan høres litt ut som PCOS, jeg har det, det er en ubalanse i hormonene, jeg plages med kviser og økt hårvekst, og jeg legger lett på meg.. Jeg har uregelmessig og sjelden mens, men ikke kraftig blødning da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...