Gjest Søteplet Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Hei! =) fant en pakke med baconboller (kjøttboller med bacon), fra gilde, i fryseren her om dagen, men så lurer jeg litt på hva slags saus(evt tilbehør) jeg skal lage til den? Brun saus eller tomatsaus? poteter/pasta/ris? Noen som har prøvd baconboller før?
Gjest NozMonster Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 det funker nok med det meste av det du forslo vil jeg tro! hva med en boks hakket tomater med basilikum og hvitløk + pasta? eller kanskje en boks med sånne hvite tomatbønner + ris? eller kanskje brun saus/fløtesaus, erter og potetmos?
Gjest Survival Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 Jeg elsker paprikasaus sammen med baconkjøttboller. Det fungerer også helt fint med en vanlig tomatsaus. Brunsaus går sikkert også, men jeg tror kanskje det kan bli litt kjedelig.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 Jeg har en ting for bacon og hvit saus vet ikke om det funker sammen med baconKJØTTBOLLER da men.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå