Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2003 #21 Skrevet 3. desember 2003 Noen får faktisk mage allerede når de er tre mnd' date=' og da ser det teit ut. Som at man er nærmest "tvunget" til å gifte seg fordi man er gravid..[/quote'] så dersom det kan se ut som om du følte deg tvunget til å gifte deg, så er det bedre at du lar være å gifte deg, og dermed føler deg tvunget til å utsette.. hva helt uvedkomne mennesker tror betyr altså mer enn hva du slev føler? nei, gjør det du vil..! det er ingen skam å gifte seg med mage!
Jens Skrevet 3. desember 2003 #22 Skrevet 3. desember 2003 Ville helt klart giftet meg før barnet kom. Ha ett lite koselig bryllup rundt påsketider. Så kanskje dra på en liten avslappende bryllupsreise hvor dere kan koble av og vente på deres kjærlighetsbarn.
Gjest Tex Skrevet 3. desember 2003 #23 Skrevet 3. desember 2003 Sier ikke at det er en skam men at det ser teit ut.
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2003 #24 Skrevet 3. desember 2003 Sier ikke at det er en skam men at det ser teit ut. du synes at det ser teit ut, akkurat som jeg synes det høres teit ut å få barn med flere.. men hva vi to raringene synes har ingenting med situasjoen til denne personen.. for det første skal hun først og fremst tenke på hva de selv føler for det andre er det lite trolig at det vil syens noe særlig dersom de gifter seg i f.eks januar (på meg syntes det ikke før i 5. mnd!) for det tredje tror jeg alle omkring henne vil glede seg med henne, ikke tenke at det er dumt..
Gjest Tex Skrevet 3. desember 2003 #25 Skrevet 3. desember 2003 du synes at det ser teit ut... Du vet, det er gjerne folks mening man spør om når man legger ut en tråd. Så vidt jeg kan se, av alle mine åtte tusen innlegg, har jeg ikke en eneste gang bedt noen som helst om deres mening angående mine egne barnefødsler, og forholdene rundt disse.
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2003 #26 Skrevet 3. desember 2003 Du vet' date=' det er gjerne folks mening man spør om når man legger ut en tråd..[/quote'] jo, men det er jo lov å se dem litt i perspektiv.. dersom det er bare du som syens det.. og det ikke er vanlig å synes det, liksom..
Gjest Poirot Skrevet 3. desember 2003 #27 Skrevet 3. desember 2003 men hva vi to raringene synes har ingenting med situasjoen til denne personen.. for det første skal hun først og fremst tenke på hva de selv føler for det andre er det lite trolig at det vil syens noe særlig dersom de gifter seg i f.eks januar (på meg syntes det ikke før i 5. mnd!) Vel, hun spurte vel om hva folk her inne syntes. Kan jo tenkes hun er enig med Tex i synet på gravidmage og brudekjole, for alt vi vet. Eller at hun har familie som ysnes det samme, og derforønsker å ha det i bakhodet. Forøvrig er mager så mangt. Kjenner en som måtte bruke gravidbukse fra uke 12. Har en på jobben nå som skal føde om 7 uker, hun går i vanlig bukse enda! Hvordan man blir selv vet man ikke.
marre Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #28 Skrevet 3. desember 2003 OIOIOIOi ,.... der var diskusjonen i gang ja ... Det var jo ikke meningen å skape hissig stemning rundt her... jeg ville bare ha litt synspunkter for å se hva folk generelt mente om saken , og man får helt kart lov til å mene forskjellig .... og jeg er suuuper forvirret ! 1) Jeg syns det er sååååå utrooolig lenge å vente til 2005 når jeg har gledet meg så lenge , 2) Jeg vil heller ikke gifte meg med STOR mage 3) Men hva er oddsen for at magen er STOR i Mars for eksempel ? 4) Jeg må jo si jeg syns det er koselig å være gift når barnet kommer .. 5) På den andre siden så blir det jo ikke mye til fest og moro med en gravid brud Så jeg må bare si takk for alle som gidder å komme med sin mening uansett hva den meningen er jeg assa....takker og bukker og tar alt til etteretning.... Dere er noen engler alle sammen ... Klem fra gravid brud i knipe ....
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2003 #29 Skrevet 3. desember 2003 3) Men hva er oddsen for at magen er STOR i Mars for eksempel ? langt større enn i januar og februar.. hvorfor vente helt til mars?? det er jo ikke høysesong på brulluper i januar og februar, så det er greit å få krike/sorenskriver og festlokale..
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2003 #30 Skrevet 3. desember 2003 Tex Denne tråden dreide seg vell ikke om hvorvidt det så teit ut eller ikke å ha mave i brudekjole!!!!!Hun spurte ikke deg om hva du syns om det! Deler slettet. Hege (mod.)
Jens Skrevet 3. desember 2003 #31 Skrevet 3. desember 2003 Velger man en kjole litt mer som pip sinn, syns jeg det kan bli veldig romantisk. :D
Gjest Poirot Skrevet 3. desember 2003 #32 Skrevet 3. desember 2003 Ærlig talt, gjest, dette går for langt.
Gjest Hege Skrevet 3. desember 2003 #33 Skrevet 3. desember 2003 På tide å komme tilbake til temaet, og ikke krangle
hallingbrud Skrevet 3. desember 2003 #34 Skrevet 3. desember 2003 Jeg ville garantert ventet, men du må selv finne ut hva som er riktig for deg.
April Skrevet 3. desember 2003 #35 Skrevet 3. desember 2003 Jeg vil giftet meg nå..Bryllup på Valentines Day hadde jo vært koselig! Men dette er jo opp til dere, lykke til uansett!
Gjest agurk Skrevet 3. desember 2003 #36 Skrevet 3. desember 2003 Nå er jeg gravid og det synes god på meg, men jeg har ingen stor mage enda. Jeg har fått sydd kjole, og den ble perfekt! En ting skal jeg love dere som gidder krangle om dette, jeg blir en vakker brud med mage! Ingen tvil om det! Desuten har jeg en sønn fra før og.. Så jeg burde vel ikke være hvit heller.. Desuten er det ganske mange år siden man måtte gifte seg på grunn av dette og alle jeg har invitert vet jeg gifter meg av kjærlighet og ikke tvang! Så dersom du ønsker være gift før barnet kommer så synes jeg du skal gjøre det!
momo Skrevet 3. desember 2003 #37 Skrevet 3. desember 2003 Jeg ville ha gifta meg før. Selv gifter vi oss 6 mars og det ble bestemt for ca 2 uker siden. Siden det er på vinteren er det mye lettere og få vielse og selskapslokaler. Synes det er vakkert med gravide bruder. :D :D
Gjest MrsL Skrevet 3. desember 2003 #38 Skrevet 3. desember 2003 Tro jeg ville ha fremskyndet det. Men det kommer jo også an på hvilken form du kommer til å være i i svangerskapet. Skjønner godt at du synes det er lenge å vente til 2005 nå når du har forventninger og ser frem i mot at det skal skje snart. Ville hatt det på akkurat samme måten. Og du, om du ikke vil at magen skal synes for mye i kjolen finnes det mange vakre kjoler som skjuler litt av magen din;) Og går du for vinterbryllup vil det jo i tillegg være mer naturlig å være litt mer påkledd om du skjønner........... Og vil du fremheve magen din.....GO FOR IT GIRL og husk å nyt at du er gravid.........er ikke alle som er så heldig å kunne få en slik opplevelse
frosken Skrevet 3. desember 2003 #39 Skrevet 3. desember 2003 Gravide kvinner er utrolig vakre. Gleder meg til det blir min tur (om vi er så heldige)! Selv hadde jeg nok ikke klart å vente ett år ekstra på bryllupet. Hadde heller tatt et vinter- eller påskebryllup Lykke til med bryllup og baby!
Gjest Bli mor først. Skrevet 3. desember 2003 #40 Skrevet 3. desember 2003 Om det ikke er så store odds for stor mage i mars, er det temmelig store odds for dårlig form, kanskje du vil føle deg feit og oppblåst, kvalm, trøtt... Og var det et lite hastverkbryllup eller noen store flotte greier du ønsket deg? Jeg hadde HELT klart utsatt, slapp av og kos deg med svangerskapet, det å få barn er uendelig mye viktigere og større enn å gifte seg. Det er heller ikke "praktisk" å være gift når ungen kommer, eneste forskjellen er at dere må skrive under på et skjema på sykehuset. Ikke noe pes, det kommer jordmødrene med, det kan også gjøres før fødselen. Vent til neste år. Det året, ditt barns første, går fortere enn noe annet år du noensinne har levd uansett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå