Gå til innhold

Skal sende dametruse til kamerat!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Weird... Hvorfor har du tenkt å sende det? Driver dere med slike rare practical jokes?

• Liker 1
Gjest Koseklumpen
Skrevet

Håper ikke han har dame, da vil jeg tippe det blir bråk i hjemmet...

Skrevet

kan du ikke bare kjøpe en vanlig truse og spytte i den eller noe så det ser ut som den er brukt?

Skrevet

Weird... Hvorfor har du tenkt å sende det? Driver dere med slike rare practical jokes?

Fordi jeg vil se utrykket i ansikten hans når han får pakka hahaha

Skrevet

Wat

Du kan kjøpe noen brukte underbukser fra meg, og jeg er gutt. Da blir det epic win.

• Liker 1
Skrevet

Fordi jeg vil se utrykket i ansikten hans når han får pakka hahaha

Snakk om harry humor!

Hvor gammel er dere?

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser.

Phaedra,mod

Skrevet

Wat

Du kan kjøpe noen brukte underbukser fra meg, og jeg er gutt. Da blir det epic win.

Ta en av dine og en av mine fra skittentøyskurven. Epic om han får tilsendt begge deler.

• Liker 1
Skrevet

Haha, hvorfor I ALL VERDEN skulle han få rabatt?

Kan ikke drive trusebusiness om vi skal gi fremmede rabatt på å få kos i posten. Blir nesten for dumt.

Husk forresten å ikke gi bort favoritt-trusa mi. Da kommer en del av meg til å dø.

• Liker 1
Skrevet

Neida, den er HELLIG

Tror det er et troll, da. Hvem går på KG og spørr om tips til å sende dametruser?

Skrevet

Ja fy faen, det er den. Særlig siden jeg fikk den av deg.

Nei lol. Ingen gjør sånt. Alle vet at man på på diskusjon.no for å få gode trusetips, lism. Allmenn kunnskap.

• Liker 1
Gjest cybergirl
Skrevet

det der innlegget ts tror jeg nok var for å få folk til å gå inn på linken.

Samtidig vet jeg at det er mange rare folk der ute. En gang jeg var ute på byen var det en mann som ville kjøpe trusa mi.

• 2 uker senere...
Skrevet

det der innlegget ts tror jeg nok var for å få folk til å gå inn på linken.

Samtidig vet jeg at det er mange rare folk der ute. En gang jeg var ute på byen var det en mann som ville kjøpe trusa mi.

Jeg jobber ikke for det nettsted jeg ville bare vise det fram for å vise vilken syk verden vi lever i.

Gjest cybergirl
Skrevet

Jeg jobber ikke for det nettsted jeg ville bare vise det fram for å vise vilken syk verden vi lever i.

ok, det er greit. enig i det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...