grinchen Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på en practical joke! Jeg tenkte at jeg skal bestille en dametruse til han fra dette nettstedet. http://www.trusetrine.cabanova.com/ Hva tenker dere om det?
Rofl Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Weird... Hvorfor har du tenkt å sende det? Driver dere med slike rare practical jokes? 1
Gjest Koseklumpen Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Håper ikke han har dame, da vil jeg tippe det blir bråk i hjemmet...
sequin Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 kan du ikke bare kjøpe en vanlig truse og spytte i den eller noe så det ser ut som den er brukt?
grinchen Skrevet 25. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2011 Weird... Hvorfor har du tenkt å sende det? Driver dere med slike rare practical jokes? Fordi jeg vil se utrykket i ansikten hans når han får pakka hahaha
bundy Skrevet 25. september 2011 #7 Skrevet 25. september 2011 Wat Du kan kjøpe noen brukte underbukser fra meg, og jeg er gutt. Da blir det epic win. 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #8 Skrevet 25. september 2011 Fordi jeg vil se utrykket i ansikten hans når han får pakka hahaha Snakk om harry humor! Hvor gammel er dere? 1
Phaedra Skrevet 26. september 2011 #9 Skrevet 26. september 2011 Tråden er ryddet for krenkelser. Phaedra,mod
Lynxcinthiana Skrevet 26. september 2011 #10 Skrevet 26. september 2011 Wat Du kan kjøpe noen brukte underbukser fra meg, og jeg er gutt. Da blir det epic win. Ta en av dine og en av mine fra skittentøyskurven. Epic om han får tilsendt begge deler. 1
Lynxcinthiana Skrevet 26. september 2011 #12 Skrevet 26. september 2011 Haha, hvorfor I ALL VERDEN skulle han få rabatt? Kan ikke drive trusebusiness om vi skal gi fremmede rabatt på å få kos i posten. Blir nesten for dumt. Husk forresten å ikke gi bort favoritt-trusa mi. Da kommer en del av meg til å dø. 1
bundy Skrevet 26. september 2011 #13 Skrevet 26. september 2011 Neida, den er HELLIG Tror det er et troll, da. Hvem går på KG og spørr om tips til å sende dametruser?
Lynxcinthiana Skrevet 26. september 2011 #14 Skrevet 26. september 2011 Ja fy faen, det er den. Særlig siden jeg fikk den av deg. Nei lol. Ingen gjør sånt. Alle vet at man på på diskusjon.no for å få gode trusetips, lism. Allmenn kunnskap. 1
Gjest cybergirl Skrevet 27. september 2011 #15 Skrevet 27. september 2011 det der innlegget ts tror jeg nok var for å få folk til å gå inn på linken. Samtidig vet jeg at det er mange rare folk der ute. En gang jeg var ute på byen var det en mann som ville kjøpe trusa mi.
grinchen Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #16 Skrevet 11. oktober 2011 det der innlegget ts tror jeg nok var for å få folk til å gå inn på linken. Samtidig vet jeg at det er mange rare folk der ute. En gang jeg var ute på byen var det en mann som ville kjøpe trusa mi. Jeg jobber ikke for det nettsted jeg ville bare vise det fram for å vise vilken syk verden vi lever i.
Gjest cybergirl Skrevet 16. oktober 2011 #17 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg jobber ikke for det nettsted jeg ville bare vise det fram for å vise vilken syk verden vi lever i. ok, det er greit. enig i det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå