figtergirl Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Hei. Jeg er ny her, å jeg hviste egentli ikke om det her er rette stedet for å skrive. Altså jeg har en albue ute av ledd, har hatt det i 20 år. Har vært på sykehus å der fikk jeg beskjed om at det ikke gikk ann å gjøre noe med det. Jeg har store smerter dagli, å sliter med å bruke den vonde armen, det går men det gjør noe j...... vondt. Er veldig desperat , for jeg kan ikke jobbe så lenge det er sånn, er midt i en utdanning å er redd for at jeg blir nødt til å avbryte den, noen jeg ikke vil.... Syns dette er vondt å vanskli. å har grini en del på grunn av dette... Er det noen av dere som har opplevd noe lignende?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Oppsøk en spesialist. Det kan da virkelig ikke være meningen du skal lide slik. 1
figtergirl Skrevet 26. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2011 Oppsøk en spesialist. Det kan da virkelig ikke være meningen du skal lide slik. Takk for svar:)
Mr.Omg Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 Altså jeg har en albue ute av ledd, har hatt det i 20 år. Har den vært ute av ledd i 20 år?!? Hvorfor kan de ikke sette den på plass igjen?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #5 Skrevet 26. september 2011 Du MÅ oppsøke en spesialist. Stakkars deg!!
figtergirl Skrevet 26. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2011 Du MÅ oppsøke en spesialist. Stakkars deg!! Jepp...20 år. var på ahus å der sa legen at det ikke var noe vits i å gjøre noe med det. At albuen sannsynlighvis ville dette på plass av seg sjæl. Jeg har smerter fra skuldern til fingene, å må bare tvinge meg sjæl til å bruke armen eller så stivner den jo.!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå